Vagy szép gyerekcipőt lehet kapni, ami nem egészséges, vagy jót, ami viszont nem szép – ezzel a klasszikus felismeréssel alapított céget Molnár Dóra konduktor. Az első készletet percek alatt vitték el, az azóta eltelt alig három évben már meg kellett tízszerezni a gyártást.
Írta: Varga Veronika
Amikor feszült figyelemmel ülök a webshop előtt, és másodpercenként nyomogatom a frissítést, nehogy lemaradjak a lányom aktuális Tornadora cipőjéről. Nem voltam egyedül: három éve, a TD Shoes első szezonjában másfél óra alatt fogyott el a teljes készlet. Azóta szezononként tízszer annyi kis cipőt gyártanak.
A vállalkozás egyik megálmodóját, szakmai vezetőjét és arcát, Molnár Dórát sokan Tornadóra néven ismerhetik Instagram-oldaláról. Amibe azért kezdett bele, hogy megmutassa, hogyan dolgozik, és pontosan mit csinál egy konduktor. Erős szemléletformálást indított el, még idősebb, tapasztaltabb konduktorok is elismerik: szerepe volt abban, hogy mára egyre többen (nem csak az érintettek) ismerik, értik ezt a szakmát, és hatalmasat nőtt a presztízse is.
„Korábban a legtöbben azt hitték, a konduktor a legsúlyosabban sérült, érintett gyerekekkel dolgozik. Most viszont már nagyon sokan tudják, miről szól ez a segítő szakma” – mondja Dóri budai stúdiójában, ahol a kisfia nevelése mellett jelenleg dolgozik ép, megkésett fejlődésű és sérült gyerekekkel is. A cél lehet prevenció, korrekció vagy akár rehabilitáció.
A teljes cikk a Forbes februári számában olvasható – vagy előfizetés ellenében online itt is. Itt pedig belelapozhatsz a friss lapszámba!