Új stratégia mentén, Magyarország mellett külföldi piacokon terjeszkedik tovább a Varga Zoltán irányítása alatt álló cégcsoport.
A jövőben a digitális területre és a külföldi piacokra összpontosít a cégcsoport – jelentette be a Central tulajdonos-vezérigazgatója a siófoki Internet Hungary 2017 konferencián.
A lehetséges célpontok között szerepel a cseh, a szlovák és a lengyel piac is.
A 24.hu szerint az utóbbi ország digitális piacán hamarosan megjelenhet az idén nyáron megvásárolt és a Central rendszerébe integrált Nosalty, a vezérigazgató szerint külföldön ez az oldal tölti majd be a faltörő kos szerepét. ( A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, mára közel egymilliós Facebook rajongói közösséget tudhat magáénak. Az oldalon több mint 58 ezer közösségi alapon születő receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában.) A portfólióban olyan médiumok is szerepelnek, mint a 24.hu, az nlcafe.hu, a vezess.hu, vagy a startlap.hu.
Varga Zoltán tulajdonos-vezérigazgató a Forbes címlapján 2014. októberében.
Fotó: Krasznai Zoltán
Varga Zoltán 2014. októberében szerepelt a magazin címlapján. Tavaly a Forbes gazdaglistájának 23. helyét foglalta el. Hogy idén hányadik lesz, megtudhatod a novemberben megjelenő lapból!