Hiába fizetnek a magyar szállásadók, a Booking.com-nál úgy tűnik, nem érkezik meg a pénz. Emiatt több szálláshelyet letiltottak az oldalról.
Hiába utalják át a szállásadók a Booking.com-nak a jutalékot, az nem jelenik meg a cégnél – írja a 24.hu. Van olyan szállodatulajdonos, aki már három fizetési felszólítást kapott emiatt, több panziótulajdonosnak pedig felfüggesztette a hirdetését az oldal.
„Augusztus óta hónapról hónapra gyűlnek a kifizetetlen számláim. Két hónapja küldöm nekik a bizonylatokat és semmi válasz. Most függesztettek fel” – mondta a lapnak az egyik szállásadó.
Egy több panzióval is rendelkező tulajdonos az egyik helyére egy felszólítást kapott, a másik helyére pedig hármat. A nagyobb szálláshelyek, amelyek saját kapcsolattartóval rendelkeznek, meg tudják oldani a problémát, de a bizonylat elküldésére nem mindenkinek reagál a cég. Sokan hiába keresik a Bookingot, hónapokig válasz nélkül hagyják az e-maileket. A kisebb szálláshelyekhez a foglalások nagy része a Bookingon keresztül érkezik, ezért nekik különösen nagy érvágás, ha leveszik az oldalról a hirdetést.
Ha ez nyáron történik, akkor milliós veszteséget könyvelhetek el. Most csak pár százezreset
– mondta egy szállásadó a lapnak.
Egy szállásadó elérte az ügyfélszolgálatot: neki azt mondták, világszerte jelentkezik ez a probléma. Arra ő sem kapott megnyugtató választ, mikorra tudja orvosolni a helyzetet a cég.
A Booking több európai országban is felfordulást okozott: Glenn Fogel vezérigazgató magyar nyelvű levelet is küldött a szállásadóknak. Szeptemberben pedig arról írtunk, hogy a cég ügyfélszolgálata kikapcsolta az e-mailfiókját.