Egy fehér bodegát tett a budaörsi Tesco parkolójába a Samsung, prémium-kiszolgálást ígérnek az ügyfeleknek, úgy javítják a mobilokat, mint ahogy a gyorséttermek autós ablakainál lehet rendelni. Az új megoldást egy magyar céggel együtt építik ki – a világon először Magyarországon próbálják ki, a szolgáltatás mennyire működőképes.
A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.
Az ún. drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan kerülnek sorra, a lényeg, hogy ki se kell szállniuk az autóból. A készülékek hibától függően, akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással. A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosítunk. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítják. A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni a szervízponton.
Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak. A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nek rendkívüli tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.