Nettó 8 óra, és menj haza játszani!

Csanády István szembe megy az árral. Van egy 30 fős startupja, amely most kapott 2 milliárd forint befektetést, nem is akárhonnan, hanem a Revolut és a Spotify egykori befektetőitől. Alkalmazásuk, […]


Bővebben

Batiz András: A nyilvánosság előtt az okostelefonoknál is izgalmasabbnak kell lenned

Batiz András ráérzett a piacra, és munkáltatói márkaépítésből keresi pénze felét. A másik felét leginkább tréningek szervezéséből, ott jön jól, hogy volt már tévés és kormányszóvivő is. Extévés vállalkozók a júliusi Forbesban és a Forbes Kilövésen.

Kérdezni ma is nagyon szeret, mondja, mi pedig azt érzékeljük, hogy válaszolni is. Persze megfontoltan, hiszen hogyan is reagálna másként a tréner, az előadó, a szóvivő vagy a műsorvezető valamelyike, de leginkább mindezek együtt.

Batiz András a ma már húsz országban tréningeket és munkáltatói márkaépítést értékesítő, 2017-ben 227 millió forintos forgalmat bonyolító Impact Works Kft.-nek 2006-os megalapítása óta egyszemélyi tulajdonosa. A júliusi magazinban és a Forbes Kilövésen is mesélt róla.

Frei Tamás, Bárdos András, Kereszty Gábor és Batiz András, vagyis sikeres vállalkozók, akik egykor a televíziózásban is sikeresek voltak – ők a júliusi Forbes magazin címlapsztárjai. A magazint – 25 oldalas nyári melléklettel – még megtalálod az újságosoknál!


 

"A felnőtt horgászok többsége totál analfabéta. Egy átlaghorgász nagyjából 3 ezreléket tud a horgászatról, én talán 3 százalékot."

Bodrogai Ferenc, a Forest Papír alapítója