Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]


Bővebben

Batiz András: A nyilvánosság előtt az okostelefonoknál is izgalmasabbnak kell lenned

Batiz András ráérzett a piacra, és munkáltatói márkaépítésből keresi pénze felét. A másik felét leginkább tréningek szervezéséből, ott jön jól, hogy volt már tévés és kormányszóvivő is. Extévés vállalkozók a júliusi Forbesban és a Forbes Kilövésen.

Kérdezni ma is nagyon szeret, mondja, mi pedig azt érzékeljük, hogy válaszolni is. Persze megfontoltan, hiszen hogyan is reagálna másként a tréner, az előadó, a szóvivő vagy a műsorvezető valamelyike, de leginkább mindezek együtt.

Batiz András a ma már húsz országban tréningeket és munkáltatói márkaépítést értékesítő, 2017-ben 227 millió forintos forgalmat bonyolító Impact Works Kft.-nek 2006-os megalapítása óta egyszemélyi tulajdonosa. A júliusi magazinban és a Forbes Kilövésen is mesélt róla.

Frei Tamás, Bárdos András, Kereszty Gábor és Batiz András, vagyis sikeres vállalkozók, akik egykor a televíziózásban is sikeresek voltak – ők a júliusi Forbes magazin címlapsztárjai. A magazint – 25 oldalas nyári melléklettel – még megtalálod az újságosoknál!


 

„Az én vallásosságom úgy van, hogy isten ránk hagyta a teremtést, a többi marketing”

Palásti József, a Fornetti alapítója