Hűségprogram-menedzsment kategóriában emelte ki a Gartner a szegedi Antavo nevű startupot – írja közleményében a cég.
A Gartner egy üzleti tanácsadással és kutatással foglalkozó cég, ami évente ad ki teljesítmény-indexeket különböző iparágakról, bemutatva azok kiemelkedőnek ítélt, trendformáló erővel bíró vállalkozásai. Ezek között, pontosabban a 2020 Market Guide for Loyalty Management című kiadványban szerepel most az Antavo, ami marketingszoftverrel tört a csúcsra, és olyan partnerekkel dolgozik, mint a Pepsi vagy a Benetton. Befektetői között megtalálható többek közt az Innovation Nest, a Seedcamp és az iEurope is.
A startup egyik legfontosabb eredménye, hogy felismerték a „nem tranzakciókon alapuló, élményközpontú jutalomrendszer fontosságát” – közleményük szerint ezt még a Gartner is csak most emeli ki.
„A Gartner egyik hivatalos teljesítmény-indexébe bekerülni egy nagyon fontos mérföldkő számunkra, és megerősít bennünket abban, hogy a legjobb irányba halad a termékünk” – írja a közleményben Kecsmár Attila, az Antavo ügyvezetője, aki hivatalos blogposztban is beszámolt az eredményről. „Mivel a globális piacra dolgozunk, az innováció a legcélratörőbb módja a sikernek. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a trendeket diktáljuk, és ne kövessük. Ez az elismerés olyan, mintha Michelin-csillagot kaptunk volna!”
Az Antavót Londonban alapították, kutatói bázisa azonban Szegeden található. Januárban Amerika legnagyobb kereskedelmi expóján mutatták be új fejlesztésüket, amit a Disney és a Lush képviselői is kipróbáltak. A cég alapításának viszontagságoktól sem mentes történetét a 2019. februári Forbes magazinban írtuk meg.
Kérdésed van a startupokról? Böngészd át startup-kisokosunkat!
Borítókép: Orbital Strangers