A marketingszofvereket fejlesztő szegedi Antavo új funkcióját többek között a Disney, a Lush és a H&M képviselői is kipróbálták néhány hete az NRF Retail Weeken.
Az NRF Retail Weeket, Amerika legnagyobb kereskedelmi kiállítását minden év januárjában rendezik meg.
A kiállításra idén meghívást kapott a szegedi székhelyű Antavo is, olyan vállalatok mellett, mint a Microsoft, a Google, az American Express vagy a Starbucks.
Az Antavóról tavaly februári magazinunkban írtunk hosszabban, a startup fő terméke egy perszonalizált hűségprogramokat kínáló marketingszoftver. Ügyfeleik (jellemzően globális divatcégek, például a Benetton vagy a Luisaviaroma, de köztük van a Pepsico vagy a Toys “R” Us is) offline és online is elérik vásárlóikat hagyományos vagy digitális hűségkártyákkal vagy webshopba épített hűségprogrammal. A nemrég másfél millió dolláros befektetést záró Antavo terméke azonban leginkább az „in real life”-nak nevezett megoldása miatt egyedi, ami lehetővé teszi, hogy akkor is kapcsolatba lépjenek az adott cég vásárlóival, amikor az nem vásárol.
Idén január elején az Antavo a NRF Retail Week nulladik napján, egy privát bemutatón prezentálta legújabb fejlesztését, a Kioszkot. A termék újításának számít a jellemzően a bolti fizetések megkönnyítésére használt NFC (Near Field Communication) technológia felhasználása. AZ NFC lényege, hogy lehetővé teszi, hogy a felhasználók a telefonjukat az eszköz oldalához érintve könnyedén bejelentkezhessenek vagy regisztrálhassanak a bolt hűségprogramjába.
A zárt körű eseményen többek között a Disney, a Lush és a H&M képviselői is kipróbálták az Antavo legújabb fejlesztését, amit hamarosan élesben is bevet üzleteiben több New York-i és szingapúri partnerük (a nevüket egyelőre nem közölték).
Mind a technológiai, mind a szoftveres oldal fejlesztése az Antavo szegedi irodájában történik.
Borítókép: Orbital Strangers