Az ételkiszállító Wolt lehetőséget biztosít arra, hogy a
kiszállítás során az ügyfél ne is találkozzon a futárral.
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) legutóbbi állásfoglalása szerint a koronavírus járvány ideje alatt az úgynevezett érintésmentes ételkiszállítás a legbiztonságosabb élelembeszerzési forma. Kínában is igazolódott az érintésmentes kiszállítás hasznossága, a Reuters hírügynökség is beszámolt arról, hogy jelentősen megugrott az érintésmentes házhozszállítások száma. A Wolt közleményben értesítette szerkesztőségünket a fejlesztésükről.
Az EFSA tanulmány szerint a koronavírus nem fertőz tovább főtt étellel. Az éttermekben alapesetben is rendkívül szigorúak a készítésre és a csomagolásra vonatkozó szabályok, amelyekre jelen körülmények között még inkább odafigyelnek. Az ételkiszállító Wolt pedig lehetőséget biztosít arra, hogy a kiszállítás során az ügyfél ne is találkozzon a futárral.
Miután az applikációban kiválasztjuk és megrendeljük az ételt, ugyanott kifizetjük az árát, majd a megjegyzés rovatban jelezzük a futárnak, hogy pontosan hová kézbesítse az ételt, ez lehet a bejárat előtti küszöb vagy hasonló.
Miután a futár elment, nyugodtan kimehetünk anélkül, hogy bárkivel is érintkezni kéne.
A futárok kiemelt figyelmet szentelnek az fokozott higiéniára: folyamatosan fertőtlenítik a szállításhoz használt eszközöket és kezüket is.
Külön felkészítették őket a speciális kézbesítésre éppúgy, mint a hasonló helyzetekben elvárt higiénés óvintézkedések kötelező és rendszeres megtételére.
A Woltnál már az elmúlt két nap során is jelentős volt a forgalomnövekedés, és felkészült a külföldi országok tapasztalatai alapján várható rendelésszám-emelkedésre is.
Borítókép: Wolt-Facebook