A Wizz Air járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírja a viteldíj 120 százalékát az utasok WIZZ- számláján, miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma.
Az intézkedésről közleményben értesítette szerkesztőségünket a légitársaság.
Az utasoknak külön kérésre továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíjat, ilyenkor azonban az összeg 100 százaléka jár vissza, a folyamat pedig hosszabb időt vehet igénybe.
Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan a légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel
százszorosára emelkedett volumenét. Megerősítik, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de
munkatásaik idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.
Dolgoznak az utazási irodák automatikus visszatérítési rendszerén is, addig is arra kérik az utazási irodákat, hogy a lépjenek kapcsolatba a telefonos ügyfélszolgálattal, az ügyfeleket pedig, hogy használják az emailekben linkelt önkiszolgáló platformot.