29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján a Jófogás. A magyar cég többek között piacvezető finn, cseh, mexikói, marokkói és svájci oldalakat előzött meg, áll a cég sajtóközleményében.
Idén először adta ki az AIM Csoport az apróhirdetési oldalak top 100-as globális ranglistáját. Az összeállításkor a havi látogatottsági adatokat és az egyedi látogatók számát hasonlították össze az adott országban lévő internethasználók számával.
A lista élén az amerikai Craigslist, az orosz Avito és a kínai 58.com végzett, a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel, a huszonkilencedik helyen.
Az AIM 7,8 millió magyar internetezővel számolt, ehhez arányította a Jófogás látogatottsági adatait (19,1 milliós havi látogatottság és 3,9 millió egyedi látogató). A lista az első 25 szereplőt közelebbről is bemutatja, a Jófogás néhány hellyel lecsúszott erről.
Az AIM Csoport listája az általános apróhirdetési oldalakat vizsgálta, a verzikális (autó, ingatlan, állás) és kizárólag aukciós oldalakat nem.
A lista ingyenesen nem elérhető, azok, akiket érdekel, mi a helyzet az apróhirdetési oldalak nemzetközi piacán, itt tudják letölteni 1495 dollárért.
Borítókép: Erda Estremera / Unsplash