Folytatta gyors növekedését már meglévő és új piacain is a Flixbust is üzemeltető Flixmobility 2019-ben. Globálisan több mint 62 millió utasnak nyújtott közlekedési lehetőséget, a lábai pedig egyre csak nőnek.
Éves szinten 37 százalékot emelkedett az utasszám, ami hasonló a 2018-as adathoz, akkor 40 százalékos növekedésről számolt be a cég szerkesztőségünknek küldött közleményében.
Magyarországon is bővülnek, Budapest a 19. legnépszerűbb a Flixbus
célállomásai között, ezért járatsűrítéseket is eszközöltek, a legforgalmasabb
napokon közel 90 busz indul Budapestről. A hazai utasforgalom 27 százalékkal
nőtt 2018 óta.
A vállalat egész évben növesztette a lábait: vonatos
szolgáltatásukat, a Németországban indult Flixtraint idén nemzetközivé szeretnék
tenni és nemrég indult autómegosztással foglalkozó Flixcar üzletáguk is, ami
francia terjeszkedésre készül. Nagyra törő terveik között ázsiai és dél-amerikai
piacra lépés is szerepel.
A cég klímabarát megoldásairól is ismert, amelynek részeként
bejelentették, hogy hidrogén meghajtású járműveket készülnek tesztelni, illetve
biogázzal működő buszokat is hálózatába szeretnének vonni. Mindez a vállalat
2030-ra vonatkozó klímasemlegességi víziójának megvalósítását támogatja.
Technológiai innovációjuk nyomán 2019 óta Apple Pay fizetési módot is használhatunk foglalási felületén, ősszel pedig a helyi partnerek által üzemeltetett buszokon is megjelent a Flixtainment fedélzeti szórakoztató rendszer, amire az utasok saját okoseszközeikről kapcsolódva filmekkel, hangoskönyvekkel, e-könyvekkel és játékokkal üthetik el az utazással töltött időt.