Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

A kozmetikai szektorba is beszáll a magyar ásványvízkirály

Új termékcsaláddal rukkolt elő az ásványvizeiről ismert Szentkirályi csoport, a Vízangyal névre keresztelt termékek egyelőre a Rossmann üzletekben lesznek kaphatók.

Az ásványvíz, az energiaital és a gyerekpezsgő után a kozmetikai szektorba is beszáll Balogh Levente, a Szentkirályi alapítója, írja a Napi.hu. A Vízangyal termékcsalád 2020 elején kerül piacra, kétéves fejlesztés áll mögötte. Januártól fél éven keresztül kizárólag a Rossmann üzletekben lesz kapható.

Balogh hét éve (még a Szentkirályi nevet használva) próbálkozott már a kozmetikai szektorban. Az akkori felhozatal, bár nyereséges volt, éves forgalma összesen 60 millió forint körül alakult, a termékeket csak három hálózatban forgalmazták.

A Vízangyal ásványvízalapú termékportfólió lesz, kézkrémből, testápolóból, tusfürdőből és folyékony szappanból áll majd a kollekció, ezeket egy veszprémi cég készíti majd bérgyártásban.

Januári becslésünk alapján Balogh Levente vagyona 22,9 milliárd forint volt, ezzel a leggazdagabb magyarok listáján a 46.

Új márkanévvel megy tovább a magyar ásványvízkirály és partnerei

 

Jó ízlés! Milyen szörnyűséges dolog. Az ízlés a kreativitás gyilkosa.