Főszerkesztőt vált a WMN, de D. Tóth Kriszta továbbra is részt vesz a tartalomgyártásban.
Tartalmi- és ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját a WMN-nél D. Tóth Kriszta alapító-tulajdonos, áll az online női magazin szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményében. A szerkesztőségi csapat közvetlen vezetését ezzel párhuzamosan az eddigi főszerkesztő-helyettes, Fiala Borcsa veszi át. DTK cikkeivel és videóival továbbra is részt vesz majd a tartalomgyártásban, de mostantól elsősorban tartalomstratégiával és a WMN portfólió kreatív irányításával foglalkozik majd.
Kriszta eredetileg köztévés, híradós, brüsszeli tudósító volt, majd saját talkshow-t vezetett DTK Show címmel. A WMN Média Kft.-t 2015-ben alapította, a női magazin havi egyedi látogatóinak száma több mint 900 ezer, ami a tavalyi évhez képest 50 százalékos emelkedést jelent. A magazin növekedését a cég eredményei is szépen lekövették: első üzleti évüket 82 milliós árbevétellel zárták, két évvel később ezt több mint megduplázták, 2018-ban kis híján elérték a 200 milliós bevételt.
A WMN sztoriját a 2016 áprilisi Forbes egyik címlapsztorijaként írtuk meg két másik selfmade üzlet, az ACG Reklámügynökséget vezető Blaskó Nikolett és a magáról elnevezett galériát vezető Virág Judit története mellett.
110 millió forint az új rekord: ennyiért kelt el Dénes Valéria festménye
A megújuló szerkesztőségi struktúra mellett jön az Elviszlek magammal és az Élet sava Borcsa új évada, a Katona József Színházzal közösen forgatott új beszélgetős műsor, a Csak neked mondom, valamint egy új podcast-sorozat is hallható lesz a WMN felületein.
Borítókép: WMN
6 erős mondat D. Tóth Krisztától a Forbes Legyél jobb napján
DTK: párszor el kellett buknom