Retusált szelfik, régi családi fotók, amikről levágták az exet? Hagyjuk már! A Samsung randiappja inkább a hűtődet teszi a kiraktba.
Egy hűtő sok mindent elárul a tulajdonosáról. Aki sok zöldséget tárol benne, az bizonyára figyel az egészségére. Aki olcsó élelmiszereket vásárol, az spórolós. Aki drága borokat, annak a pénzen kívül valószínűleg stílusa és barátai is vannak. Akinek pedig teljesen üres a hűtője, hát az biztosan nem egy konyhatündér. Ez maga a hűtőpszichológia.
A Frankfurter Allgemeine Zeitung azt írja, a Samsung erre építette egyelőre csak Svédországban elérhető, a gyártó Family Hub hűtőivel együttműködő új randiappját, a Refridgerdating.com-ot. A regisztráció alatt a szájt a szokásos adatokat kéri el: neve, neme, kora, és hogy kikkel ismerkedne szívesen. A felhasználók azonban személyes profilképükön kívül a hűtőjük belsejéről is posztolnak. Sőt ezt maga az okoshűtő is megteszi helyettük, hiszen amúgy is az az egyik legérdekesebb képessége, hogy kameráival folyamatosan monitorozza a kamra polcait, és a felvételeket a tulajdonosa mobiljára továbbítja, állítja a Daily Mail.
De mi történik ez után? A válaszreakció. Ha balra húzod: „Nem az én ízlésem”. Ha jobbra: „Főzzünk valamit!” Ha a másik fél is szívesen főzne, vagy épp fődögélne veled egy fazékban, kész is a match és indulhat a chatelés.
Ha mindez önmagában nem lenne elég (a nevetéshez vagy egy sikeres hűtőreklám-kampányhoz), a koreai gigacég olyan reklámszövegekkel pakolja meg, mint az „Az vagy, amit eszel”, „A belső (mármint a hűtődé) az, ami igazán számít”, vagy „A szívhez a hűtőn át vezet az út”.