Minden idők legkevesebb pontját hozó Super Bowlján a New England Patriots megverte a Los Angeles Rams csapatát. A 262 yardot összepasszoló Tom Brady ezzel megszerezte hatodik gyűrűjét, azonban számok tekintetében van még miről beszélni. Az amerikai Forbes összeszedte a Super Bowl legérdekesebb statisztikáit, ezekből válogattunk.
0: ekkora összeget fizetett az NFL és a félidei showt támogató Pepsi az idei fellépőnek, a Maroon 5-nak. A műsort a tavalyi évben összesen 106 millió ember látta, ami több, mint a meccs nézőinek száma. A lehetőség óriási promóciót jelent minden fellépőnek, ami mellé nem jár pénzösszeg.
2: két dollárba került a hotdog a meccs helyszínén, ami jelentősen olcsóbb, mint a tavalyi, minnesotai helyszínen (15 dollár). Az akció nem csak a hotdogra vonatkozott, a perecekért, az üveges vízért és a popcornért szintén ennyit számoltak fel.
3: ez a harmadik Super Bowl, amit Atlantában rendeznek, legutóbb 2000-ben zajlott itt a döntő.
115: ennyi kamerát használtak a közvetítéseken.
3861: a Super Bowl-jegyek átlagos ára a viszonteladási piacon egy héttel a játék előtt.
118 000: ennyi dollárt kapnak a győztes csapat tagjai, de a vesztesek sem szomorkodhatnak: az ő jutalmuk 59 000 dollár.
5,2 millió: a Kantar Media felmérése szerint egy 30 másodperces reklámért a Super Bowl alatt 5,1- 5,3 milliót számíthatnak fel.
15 millió: Tom Brady és Stephon Gilmore voltak a legtöbbet kereső Patriots-játékosok ebben a szezonban. Csapatuktól mindketten 15 millió dolláros fizetést kaptak.
103,4 millió: ennyien követték a meccset a tévéképernyőkön.
1,38 milliárd: a Nemzeti Baromfi Tanács (National Chicken Council) szerint ennyien rágcsáltak csirkeszárnyakat a Super Bowl hétvégéje alatt.
3,2 milliárd: a Rams értéke, amivel a negyedik legtöbbet érő csapat az NFL-ben.
3,8 milliárd: ennyit ér a Patriots.
fotó: Jason Duong // Unsplash