Ki ne szeretne egy bárhonnan működtethető, határtalan növekedési lehetőséggel bíró, covidbiztos vállalkozást? Egy webáruház pontosan ilyen.
A témáról a magyar piac új e-commerce szereplőjének vezérigazgatójával, a Shoptet webáruház-készítő rendszer élén álló Samuel Huba-val beszélgettünk. A beszélgetésre a cég magyarországi központjában került sor, Budapesten. Szó esett e-shopokról, a magyarországi piacra lépésről és az e-commerce jövőjéről is.
„Bárki által létrehozható és működtethető profi webáruház”
„A Shoptet a CEE régió legnagyobb és leggyorsabban növekedő webáruház-készítő rendszere. Idáig három országból közel 30 ezer ügyfelünk indította el és üzemelteti rajtunk keresztül webshopját. Rendszerünk rendkívül könnyen kezelhető, programozói tudás nélkül is bárki által létrehozható és működtethető profi webáruház.
Csehországban és Szlovákiában piacvezetőnek mondhatjuk magunkat, nemrég nyílt magyarországi irodánkban pedig azon dolgozunk, hogy a magyar vállalkozókat is lendületbe hozzuk. Akinek van egy új ötlete, esetleg egy már meglévő boltja, velünk egy következő szintre léphet” – kezdi a cég bemutatását Samuel Huba, a Shoptet vezérigazgatója.
„Az biztos, hogy aki most kezdi, az jókor indítja el a webshopját”
„Jelenleg a magyar összkereskedelem 10 százaléka valósul meg az online térben, ami egyre csak növekedni fog. Nem állítom, hogy »most vagy soha«, de az biztos, hogy aki most kezdi, az jókor indítja el a webshopját. Nem titok, az e-commerce fejlődését a covid módfelett felgyorsította. Most tartunk ott, amiről azt gondoltuk, hogy 5 év múlva fogunk tartani. Kétségtelenül izgalmas időket él az online szféra” – mondja Samuel Huba.
„Felvenni a versenyt a nagypályás játékosokkal”
„Missziónk egyszerű: olyan online eszközöket biztosítani a kezdő, kicsi vagy közepes méretű vállalkozásoknak, hogy bátran felvehessék a versenyt az igazi nagypályás játékosokkal. Minden régióban ottani, anyanyelvű ügyfélszolgálatot üzemeltetünk, így érthetően tudunk professzionális segítséget nyújtani. Szolgáltatásaink modulárisan is összeállíthatóak, mindenki eldöntheti a webáruház fejlesztésének ritmusát” – folytatja Samuel, aki a vezérigazgatói munkája előtt több startupban és nagyvállalatban is dolgozott technológiai és pénzügyi pozícióban.
„Ez a szemlélet, tehát a gyors reagálás, valamint az ügyfélbarát gondolkodás képessége segített át bennünket a pandémia kezdeti időszakán is. Rengeteg ügyfelünk hozott létre platformunknak köszönhetően webáruházat az egyik pillanatról a másikra, miután a fizikai boltokat sokan kénytelenek voltak bezárni. Mindeközben rendületlenül fejlesztjük szolgáltatásainkat, hogy felkészüljünk a 2022-es évre. Minél több vállalkozónak szeretnénk lehetővé tenni, hogy gyorsan, egyszerűen építsék fel az online jelenlétüket, és szerezzenek maguknak új piacot. Mi ebben leszünk megbízható, stabil partnerek” – vázolta fel a Shoptet vízióját Samuel Huba.