A nagy cégek minőségével és a kis szolgáltatók rugalmasságával hódít a RackForest. A magyar vállalat nemcsak egyedülálló infrastrukturális hátterének köszönhetően tűnik ki a szerverszolgáltatók közül: náluk este tizenegykor is az ügyfél az első.
Nagy bajban lett volna egy webshop, ha nincsenek résen a RackForestnél – váratlanul óriásira ugrott a forgalmuk, a szervereik azonban nem bírták a terhelést. „Késő este hívtam őket, hogy valami nagyon nem stimmel náluk. Kiderült, hogy túl eredményes volt a marketingkampányuk, az IT viszont nem készült fel a forgalomra. Másnap reggel nyolckor már a szerverteremben voltunk, hogy betegyük nekik a plusz gépeket” – meséli Atiyeh Nabil ügyvezető-tulajdonos. Az eset egyáltalán nem egyedi: a RackForestnél minden ügyfél kitüntetett figyelmet és professzionális szolgáltatást kap, a tulajdonosoknak ugyanis a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a rugalmasság és a minőség nem zárja ki egymást.
A prémium hosting hátteret biztosító RackForest egyedüliként van jelen a főváros három legjobb szerverhosting-helyszínén: a Victor Hugo utcában saját szervertermük, a Kozma utcában 11, a DataPlexben pedig 18 rack-szekrényük van. „Egy magas rendelkezésre állású rendszer esetében akkor sincs baj, ha az egyik lokáción elmegy az áram vagy tönkremegy a klíma. Ilyenkor automatikusan a másik két szerverterem kapacitásaival szolgáljuk ki az ügyfelet” – magyarázza az ügyvezető. A szakértelmet és a minőség szeretetét tulajdonostársával előző munkahelyükről, a Doclertől hozták, ahol három kontinensen több ezer szerverért feleltek, és a 21 fős csapat egy része szintén a vállalatnál „edződött”.
Atiyeh Nabil, ügyvezető-tulajdonos
A RackForest szakembergárdája semmit nem bíz a véletlenre, így a georedundancia mellett szünetmentes tápegységek, független internet-betáplálás és akár kétnapi működést is bíró dízelaggregátorok garantálják a hibamentes üzemelést. Mind a rendszermérnöki tudás, mind az infrastruktúra adott tehát ahhoz, hogy kiszolgálják közel hatezer ügyfelüket, legyen szó akár a Kulcs-Soft ügyviteli rendszeréről, akár a Telenor MyTV-ről az OTT-ONE Nyrt.-vel partnerségben.
A szolgáltatások nagy spektrumával rendelkeznek, így a tárhelyektől a bérszervereken és a hostingon át az üzemeltetésig számos igényt ki tudnak elégíteni. Mindez meggyorsítja a problémamegoldást is, hiszen baj esetén az ügyfélnek nem kell külön-külön egyeztetnie az üzemeltető és az infrastruktúrát kínáló cégekkel, elég egy telefon a RackForestnek.
Noha alap a csúcstechnológia, az ügyvezető azt vallja, hogy a tisztesség és az alázat legalább ilyen fontos az üzletben. „Nem várakoztatjuk hetekig az ügyfeleket az ajánlattal, és mindig alaposan megismerkedünk a valódi szükségleteikkel. És ha valaki tíz szervert szeretne 300 ezer forintért, de a mostani gépek erejével három szerver is megfelelne a céljainak, egyértelműen az olcsóbb megoldást fogjuk ajánlani neki” – mutat rá Atiyeh Nabil. Nemcsak az ügyvezető áll mindig rendelkezésre: az összes kollégát könnyű elérni, így valóban élő, személyes kapcsolat fűzi őket az ügyfelekhez. A szívből jövő kedvesség, a jó ár-érték arányban nyújtott magas minőség és a szaktudás kombinációjának sikerét az ügyfelek és a pénzügyi mutatók egyaránt visszatükrözik. Az elégedett cégek egymásnak adják a hírüket, és olyan új klienseket hoznak, mint az Extreme Digital vagy a Budapest Airport, a bevételük pedig 50 millióról 790 millió forintra nőtt a 2014-es indulásuk óta. Hosszú távon átlépnék az országhatárt és a Közel-Kelet felé nyitnának tevékenységükkel, miközben itthon a piac Top 3-as szereplőjeként tartanák a tőlük megszokott színvonalat.
Ha a magas terheléssel járó időszakokban is szakértő kezekben szeretné tudni szerverei működését, vegye fel a kapcsolatot a RackForest szakértő csapatával. Az év 365 napján rendelkezésre állnak a szakmai kérdésekben, és segítenek kialakítani a testhezálló infrastruktúrát – szívvel-lélekkel.