Dolgoznál a Forma 1-ben, de nem tudod, hogy lehet bekerülni? Ugyan magyar pilóta rég nincs a szériában, a száguldó cirkusz a világ legjobb autómérnök csapatait vonultatja fel, akik szívesen alkalmaznak magyar zseniket a kreativitásuk és magas szintű szakértelmük miatt.
Kling Sándor, a Kling-garázsbirodalom egyik örököse pár éve még a családi cég színeiben feszített a Forbes címlapján, de mára a Williams Racing F1-es csapatát erősíti. Szerkezeti mérnökként az a feladata, hogy a felfoghatatlan sebességgel száguldó versenyautók szerkezeti elemei tökéletesek legyenek – nincs mese, 300 km/h felett már csak a tökéletes elég jó! De nem Sándor az egyetlen F1-es mérnök, aki ott lesz a Tech Summiton: az orosházi mérnök, Hegedűs Andor először a Marussiánál tette le kézjegyét, majd közel egy évtizedig a Red Bull F1 csapatát erősítette, hogy tavaly átigazoljon az Aston Martinhoz, ahol új kihívások várják – de vajon pontosan milyenek? Többek között erről lesz szó az F1 x Tech szekcióban, ahol a magyar autós újságírás igazi nagyágyúja, Vályi István is csatlakozik. Hol tart ma az F1? Milyen mérnöki kihívásokkal néz szembe? Milyen az F1-es élet négy évvel Bernie Ecclestone leköszönése után? És mi a helyzet a csúcstechnológia legfrissebb megoldásaival? Segíti a pilóták életét a mesterséges intelligencia? Lesz valaha önvezető, elektromos Forma 1? A Forbes Tech Summiton többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk, ahogy arra is, hogy mégis miért vonz annyi embert hétről-hétre a leggyorsabb autóverseny.
Kiváncsivá tettünk? Találkozzunk november 14-én a Forbes Tech Summiton!