A 2003-ban Magyarországon alapított LogMeIn mára egy több mint 1,3 milliárd dollár árbevételű globális vállalattá nőtte ki magát. A nemzetközi piacon eddig is leginkább GoTo-ként ismert cég most nemcsak nevet változtat, hanem egy új terméket is a piacra a dob. Motiváció, munkahelyi szabadság, transzformáció a vállalaton kívül-belül – John Forddal, a GoTo Magyarország vezetőjével beszélgettünk.
A GoTo 2500 négyzetméteres budapesti főhadiszállásán vagyunk. „Az új irodát a távközpontú munkamódszer szempontjai szerint terveztük” – kezdi John Ford, a GoTo magyarországi vezetője és a cég Digital Workspace Technology csoportjának alelnöke. „Az iroda főként közösségi és kollaborációs térként funkcionál a folyamatosan növekvő csapatunk számára. A munkatársaink saját maguk dönthetik el, hogy hibrid módszerrel, 100 százalékban otthonról, vagy az irodából szeretnének dolgozni. Bár a változást a pandémia gyorsította fel, ez a fajta szabadság összhangban van a célkitűzéseinkkel.”
„Legyen az IT mindenki számára mindenhonnan egyszerű és elérhető.”
„Amikor valaki otthonról dolgozik, megbízható és egyszerűen használható szoftvereszközökre van szüksége, különben nemcsak frusztrált lesz, de kevésbé hatékony is. A világon a legtöbb vállalat kis- és közepes méretű (kkv), és legtöbbször nincs saját IT részlegük, ezért a távolról dolgozók támogatása nehezen megoldható” – mondja John, majd hozzáteszi, hogy a GoTo termékeinek célja pont a távolról dolgozó munkatársak rugalmas és biztonságos összekapcsolása és támogatása.
Az új névvel egy időben egy új terméket is bevezetnek: a GoTo Resolve szolgáltatás egy felhőalapú, szuperbiztos távelérési és támogatási eszköz, amely vizuális részvétel- és párbeszédalapú ticketing, távmonitoring és intuitív, egyesített adminisztrációs élmény segítségével garantálja azt a biztonságot és ellenőrzést, melyre az IT-szakembereknek szükségük van ahhoz, hogy távolról dolgozó kollégáikat átsegítsék a járvány és az azzal járó „új normalitás” által jelentett nehézségeken.
„A terméket 100 százalékban Magyarországon fejlesztettük, és a zéró bizalom elvének követésével maximalizálni képes nemcsak a hozzáférés biztonságát, hanem a felhasználók kényelmét is. Bár elősorban a kkv-szektor a célközönség, nagyvállalatok igényei szerint is könnyedén felskálázható” – folytatja Ford, aki két éve csatlakozott a GoTo csapatához.
Új korszak kezdődik a vállalat egyik legismertebb terméke, a LastPass számára is, amelyet éppen most indítottak be önálló vállalatként. „A pandémia óta a hackertámadások száma 33 százalékkal nőtt. A célpontok elsősorban kkv-k voltak, és a behatolások több mint 80 százalékát a gyenge vagy kiszivárgott jelszavak tették lehetővé. A LastPass piacvezető jelszóbiztonsági márka, több mint 30 millió felhasználóval és 85 ezer vállalati ügyféllel világszerte, ezért kiemelt szerepet akartunk biztosítani neki, hogy szabadon fejlődjön, és hogy a csapat teljes egészében a saját termékére és fejlődésére tudjon fókuszálni. Természetesen ez sok befektetéssel is jár, ami a magyar részleg növekedését is jelenti” – mondja Ford.(x)