Eredményes évet zárt 2017-ben az ÁRKÁD Budapest az erős fővárosi konkurencia ellenére. Sikerük titka, hogy a náluk töltött idő túlmutat a szimpla vásárláson, és a vásárlói élmények fokozása érdekében nem félnek kockázatot vállalni.
Minden évben idegtépő a karácsony előtti időszak – de nem a budapesti ÁRKÁD-ban. Angyalok segítenek a megfelelő ajándékok kiválasztásában az életkor, nem és érték figyelembevételével, lobby boyok viszik a vásárlók csomagjait és a parkolás is egyszerűbb a biztonsági őrök magasabb létszámának köszönhetően.
A stresszmentes ünnepi készülődés koncepciója összecseng az ÁRKÁD Budapest fő célkitűzésével: a vásárlás legyen élményekben gazdag, kényelmes tevékenység. „Nem hagyományos bevásárlóközpontként vagyunk jelen a piacon. Olyan élményeket nyújtunk a sokszínűség jegyében, amelyeket a látogatók máshol nem kaphatnak meg” – magyarázza Vizsolyi Dániel igazgató. Év elején például biciklis Európa-bajnoki futam zajlott az ÁRKÁD területén a Downmall futam keretein belül valamint egy BMX show-nak is helyszínül szolgált, az üzletközpont 15. születésnapja köré épülő rendezvénysorozat ideje alatt pedig a tetőparkoló hol teltházas autósmozivá, hol fesztiválhelyszínné alakult át – a programok egyik csúcspontját a német DJ, Tujamo fellépése jelentette.
Nagyban hozzájárul a pozitív látogatói tapasztalathoz az ÁRKÁD saját fejlesztésű chatbotja, a Plázacica is. A Viberen vagy Messengeren használható roboton keresztül a látogatók gyorsan információkhoz juthatnak az üzletközpont nyitvatartásával, egységeivel és termékeivel kapcsolatosan, emellett pedig a bevásárlólista és az útvonal megtervezésében is segítséget kapnak. A chatbot további előnye, hogy könnyen tanítható, és az új látogatói kérdések alapján folyamatosan bővítik adatbázisát. Az innovatív megoldás nemcsak itthon keltette fel a szakma figyelmét. Több mint 20 ország 220 jelentkezője közül a Plázacica második helyezést ért el az ICSC nemzetközi marketingversenyén, így ez már a negyedik elismerés a korábbi három ECE Marketing Díj után.
Az ECE Projektmanagement Budapest Kft. által üzemeltetett bevásárlóközpontban a jövőben is bátran nyúlnak szokatlan, előremutató megoldásokhoz. „Az ÁRKÁD legfőbb célja, hogy létrehozza a jövő vásárlási helyszínét. Ehhez fokozottan kell koncentrálnunk a látogatóink élményszerzésére, hiszen az erősödő e-kereskedelem mellett még inkább a kellemes környezet és a szolgálatorientáltság lehet a kulcs” – mutat rá Vizsolyi Dániel.