A jó digitális kommunikáció az emberi kapcsolatok kiváltása helyett azok erősítését támogatja – vallják a Hearsay-nél. A cég megoldásai egyedülálló minőségben kötik össze a pénzügyi szektor szereplőit ügyfeleikkel.
„Noha a pénzintézeteknél a pandémia felgyorsította a digitalizációt, továbbra is komoly igény van a személyes kapcsolatokra. Az utolsó mérföldet szeretnénk áthidalni a pénzügyi tanácsadók, és a klienseik között” – ismerteti missziójukat Imre Andrea, a Hearsay HR üzleti partnere. A San Francisco-i székhelyű cég 2009-es indulásakor kezdetben közösségi média menedzselésére alkalmas platformot készített, ezt bővítették ki a későbbiekben a pénzügyi szektorra fókuszálva egyéb termékekkel elsősorban Észak-Amerikában. Ügyfeleik között ma már olyan nagy szolgáltatók és biztosítók állnak, mint az Allianz, a Morgan Stanley vagy a Barclays, tavaly pedig a CRM-ben piacvezető Salesforce befektetési ága invesztált a vállalatba.
Emberközeli megoldások
A Hearsay változatos kommunikációs megoldásokat kínál a szektornak, kiemelt figyelmet fordítva arra, hogy a legtöbb észak-amerikai és európai felügyelőszerv szigorú szabályainak megfelelően tudják ezeket használni az ügyfeleik, miközben nem tévesztik szem elől az emberi tényezőt.
Ennek jegyében nem chatbotokat és teljesen automatizált megoldásokat fejlesztenek, hanem a mindennapos élet elemeire rugalmasan reagáló termékeket. „Ha például valaki elmaradt a befizetésével, a rendszerkapcsolatokon keresztül időben értesítjük a végfelhasználót. Sokszor azt látjuk, hogy valaki elfelejtette vagy egyedi élethelyzetből adódóan nem tudta teljesíteni a számlát, amit egy robot nem tudna vele megbeszélni, az ügyfeleink viszont képesek empátiával kezelni a szituációt” – említ egy példát Ratku Ákos, Senior Director of Engineering. A San Francisco-i főhadiszállás mellett a Hearsay Kanadában, Ázsiában és Európában is jelen van. A kontinensen a budapesti iroda számít a legnagyobbnak, ahol több mint 3.5 éve dolgoznak portfólió közel minden termékének fejlesztésén, ma már mintegy 40 fős mérnöki fejlesztő csapattal.
Egy szuper csapat
„Teljes életciklusú termékfejlesztést végzünk, tehát a fejlesztés, a termékmenedzsment és a design is helyben történik. Ezért ha valaki értékteremtő munkát végez, egyértelműen láthatja azt a direkt hatást, amit a cég életére gyakorol, és osztozhat a termékek sikerében” – magyarázza Ratku Ákos. Emellett az adatelemzés, a pénzügy, és a HR támogatás egy része is a magyar fővároshoz kötődik. Az irodában az elmúlt egy évben megduplázták a munkavállalói létszámot, és nem állnak meg itt: folyamatosan keresik új kollégáikat, ráadásul a pandémiás időszakot követően az irodai jelenlét erősödésével készen állnak a juniorok és gyakornokok fogadására is.
Az emberközeliség nemcsak a termékfejlesztésben játszik kulcsszerepet, hanem az irodában is hangsúlyos. A Hearsaynél hisznek abban, hogy egy munkatárs annál kreatívabb és eredményesebb, minél jobban érzi magát a munkahelyen, és látja, hogy munkája fontos és hozzájárul a cég sikeréhez. Ezért mindent megtesznek ennek érdekében, legyen szó az alapbér mellett kínált részvényopcióról vagy az irodai ebédrendelésről. Azon túlmenően, hogy a munkavégzés rugalmas, hibrid rendszerben zajlik, az átlagos home office-os alapfelszerelést otthoni munkahely felépítését támogató kerettel egészítik ki. A Hearsay csapatát a proaktivitás és ügyfélfókusz mellett a folyamatos fejlődés vágya viszi előre. „Gyorsan növekedő cégként a karrierépítés lehetősége adott nálunk. Minden munkavállalónk szakmai fejlődését éves keret támogatja, és vezetői képzéseket is indítunk. Ha az egyén fejlődik, akkor a csapat is, és még nagyobb sikereket tudunk elérni közösen” – mutat rá Imre Andrea.