A CardInMove-hoz app is tartozik, amivel frissen tarhatók az adatok, és statisztikák is készíthetők. A céljuk, hogy a rendszerükkel mindenki, aki értékesítéssel foglalkozik, kétszer annyi bevételt termeljen, mint nélküle.
A CardInMove olyan okos névjegykártya, amit – a mára gyakorlatilag minden telefonban benne lévő NFC-technológiának köszönhetően – elég hozzáérinteni a telefonhoz, és a névjegyadatok máris áttöltődnek, és ehhez a fogadóoldalon nincs is szükség másra. „Így egyrészt sokkal szexibb a bemutatkozás, mert különleges wow-élménye van, másrészt költséghatékony, hogy nem kell dobálni a névjegykártyát, harmadrészt ebből adódóan környezetbarát is” – sorolja a megoldás előnyeit Baranyai Dávid, a Sales In Move Zrt. ügyvezető igazgatója.
Baranyi Dávid húsz éve foglalkozik értékesítéssel. 2019 óta foglalkoztatja, hogyan tudnák támogatni az értékesítői közösséget Magyarországon. Ebből a gondolatból született a CardInMove, ami viszont nemcsak maga az elegáns névjegykártya, hanem egy hozzá tartozó okostelefonos alkalmazás is: ezzel frissen tarthatóak a kártya adatait, képes QR-kód és link megosztására is. Maga a névjegykártya megrendelhető műanyagból és bambuszból is, elérhető akár egy darabtól vagy cégeknek tömegesen. Cégeknek egyedi arculattal és központi adatkezeléssel.
„Olyan extra funkciókat is beletettünk, amit az európai piacon nem láttunk, az amerikai piacon is csak egy versenytársnál. A mi alkalmazásunkban a kártyahasználók mérni tudják a statisztikáikat, például, hogy hány embernek mutatkoznak be, hányan töltik le az ő névjegykártyájukat. A papíros névjegykártyát lehet digitalizálni. Dolgozunk automatizáláson, belső chathálózaton, ami nagyon jó azoknak a cégeknek, akik sok értékesítővel rendelkeznek” – mondja Baranyi Dávid. A CardInMove ezért nemcsak egy digitális névjegy, hanem innovatív értékesítéstámogató eszköz, ami segít a bevételnövelésben.
Az okos névjegykártya több verzióban is megrendelhető, a CardInMove app pedig ingyenesen kipróbálható.
A fejlesztéseknek köszönhetően év végére meg tudják majd mondani, hogy adott tevékenység – például egy bemutatkozás, tárgyalás vagy chatelés –, forintban kifejezhetően, mennyit ért. „Olyan elemek lesznek magában a szoftverben, ami azokat az embereket fogja támogatni, akik a kapcsolatteremtésen keresztül jutnak bevételhez. El szeretnénk jutni odáig, hogy mindenki meg tudja mondani a saját piacán, hogy egy bemutatkozás neki hány forintot ér, és kétszer több bevételt tudjon csinálni a mi rendszerünkkel, mint anélkül” – mondja Dávid.
Bár Nyugat-Európa már 4-5 éve ismerkedik ezzel a termékkel, még ott is a kezdeti lépéseknél tartanak, ettől függetlenül a magyar tapasztalatok jók: „Amikor megvolt az app első verziója, kimentük az utcára, odamentünk vadidegenehez, azzal, hogy fejlesztettünk egy ilyet, így és így működik, hadd próbáljuk már ki az Önök telefonján. Tizenkét emberből egy volt, aki azt mondta, hogy nem” – emlékszik vissza Dávid.
Azóta a fejlesztések jól haladnak, megrendelésekből sincs hiány. Ügyfeleik között már most is olyan cégek vannak, mint a Shoprenter, a Duna House, a Philip Morris , Groupama Zrt. és a Mavír Zrt. „Még a Csányi Sándornak is van ilyen kártyája” – mondja Baranyi Dávid.