Támogatói tartalom

A HONOR visszatérése a magyar és a regionális piacra

A cikket támogatta a Honor

A hazánkban főként okostelefonok és okoseszközök gyártójaként ismert márka a 2020. novemberi függetlenedése után idei visszatérését követően, csupán néhány hónap alatt 3-ról 16,2 százalékra növelte részesedését a kínai piacon. A HONOR elszántságának, innovációra való összpontosításának és a gyors termékbevezetésnek köszönhetően a harmadik legnagyobb márkává vált Kínában, és ugyanilyen célokat tűz ki a közép-kelet-európai régió tekintetében is.

A vállalat idén áprilisban kezdte meg új, független entitásként a működését, teljes elkötelezettséggel a mellett, hogy immár önálló cégként is a technológiai piac meghatározó szereplőjévé váljon. A HONOR megújult márkastratégiájának első lépéseként átszervezte működését, és lépésről lépésre elindította az egyes piacokon az új szervezeti egységeit, szilárd alapokra helyezve törekvéseit a közép-kelet-európai régióban is.

„Független vállalatként saját elképzeléseinken, ambícióinkon és stratégiánkon múlik, hogy milyen elérendő célokat tűzünk ki magunk elé a régióban. Ez nem más, mint egy új, intelligens világ megteremtése mindenki számára, méghozzá a legmagasabb színvonalon ” – fejtette ki a Forbesnak a vállalat új márkavízióiról Alex Wang Xi, a HONOR közép-kelet-európai vezetője. A cég célja többek között, hogy AI-orientált vállalat legyen.

Fókuszban az innováció, a prémium minőség és a szabadság

Az alkalmazottak több mint fele a kutatás-fejlesztés területén dolgozik, a cég több mint száz kutatólaboratóriumában világszerte. A HONOR készen áll arra, hogy éves bevételének minimum tíz százalékát K+F-re fordítsa. Ezek a számok és tények nemcsak azt hangsúlyozzák, hogy a HONOR egy technológiailag rendkívül innovatív vállalat, hanem azt is mutatják, hogy a cég elkötelezett azon hosszú távú perspektívája iránt, miszerint három éven belül világviszonylatban az okostelefon-üzletág első három technológiai márkája között legyen.

Alex Wang Xi kiemelte: elkötelezetten hisznek abban, hogy a technológiai fejlesztéseikbe fektetett erőforrások megtérülése révén a HONOR eléri azt a célját, hogy világszerte elismert, ikonikus technológiai gyártóvá váljon.

A márka egyik fő üzenete a szabadság, amit a HONOR a technológiai újításokon, a márkaérzésen, valamint a készülékek funkcióin és szolgáltatásain keresztül fejez ki. A hardveres és szoftveres megoldások egységesítésével olyan ökoszisztémát kínál, amely egy intuitívabb és könnyebb napi felhasználást kínál a fogyasztók számára – legyen szó akár munkáról, akár szórakozásról. Egy olyan kibővített termékportfólióval szeretne jelen lenni Magyarországon is, amely nemcsak mobiltelefonokat, hanem laptopokat, tableteket, audio- és hordható eszközöket is magában foglal. Míg korábban a HONOR márka főként a fiatalabb generációt szólította meg, önálló vállalatként most azon dolgozik, hogy ikonikus, prémium technológiai márkává váljon hazánkban is.

         Alex Wang Xi, a HONOR közép-kelet-európai vezetője

Bizalom és biztonság

Napjainkban a személyes adatok biztonsága mindannyiunk legalapvetőbb érdeke, s ez a HONOR számára is az első és legfontosabb prioritás. Emellett a cég a legszigorúbb és legmagasabb színvonalú termékminőségi szabványokat alkalmazza az iparágban.

Önállósodása óta a vállalat létrehozta saját, teljes beszerzési kapcsolati láncát több mint harminc beszállítóval és partnerrel, köztük a Google, a Qualcomm, az Intel és a Microsoft cégekkel. Így a HONOR most érkező okostelefonjain már élvezhetjük például a Google Mobile Services nyújtotta szolgáltatások előnyeit. Emellett a márka tárt karokkal vár minden olyan ökoszisztémájába beépíthető, legújabb innovációt képviselő hardveres vagy szoftveres megoldást, amellyel a legkorszerűbb és legbiztonságosabb technológiákat kínálhatja végfelhasználói számára.

A HONOR kiváló partnerkapcsolatokkal rendelkezik hazánkban is, és nagyra értékeli folyamatos, a nehéz időszakban is megkapott támogatásukat. Alex Wang Xi határozottan hisz a pozitív üzleti eredmények megszületésében és a partnerekkel folytatott további sikeres együttműködésben.

HONOR 50

A HONOR 50 nevű készülék november elején debütál Magyarországon, egy kéthetes előrendelési akció keretében. Az új okostelefon előrendelői november közepéig a mobil mellé egy Earbuds 2 Lite fülhallgatót is kapnak. Az előrendelési akció a kiemelt értékesítési partnereknél érhető el. Ezt követően kezdődik a szélesebb körű értékesítés, amely már magában foglalja a Telekom és Telenor mobilszolgáltatókat is.

A HONOR 50 ikonikus és prémium stílusával könnyen nevezhető az év egyik legszebb okostelefonjának. Egyedi színeivel és az iparág jelenlegi legnagyobb felbontású, 108 megapixeles, dupla gyűrűs kamerájával mindkét nem számára izgalmas választás. Az okostelefon elegáns és egyedi formatervezése hűen fejezi ki a HONOR új törekvéseit, hogy egy világszerte elismert, ikonikus márkává váljon.

A 6,57 hüvelykes, 75 fokban ívelt 120 Hz-es kijelző kényelmes megtekintést biztosít. A márka saját technológiájú, 66 wattos szupergyors töltőjével mindössze 20 perc alatt lehet nulláról 70 százalékos akkumulátor-töltöttséget elérni. A HONOR 50 legfontosabb újdonságai közé tartozik, hogy elérhetőek rajta a Google Mobile Services szolgáltatásai az Android 11 mobil operációs rendszerre épülő platformon, valamint hogy a legújabb Qualcomm Snapdragon 778 5G processzor dolgozik benne.

A HONOR 50 Lite okostelefon érkezése decemberre várható. A készülék 4300 mAh-s akkumulátorral, 66 wattos HONOR SuperCharge technológiájával kivételesen gyors töltést biztosít, és 6,57 hüvelykes HONOR FullView kijelzővel rendelkezik. A megfizethető árkategóriájú készülék Android 11 mobil operációs rendszerrel és Google Mobile Services (GMS) szolgáltatással lesz elérhető Magyarországon.(x)

A Forbes.hu-n lehet cikket venni? Igen, de a fizetett tartalmakat mindig jelöljük.

Ezek között a Támogatói tartalom a legnépszerűbb, felváltva van kint a nyitóoldalon, a megjelenés hetében 2000 megtekintést garantálunk hozzá. A Brand Club ennél exkluzívabb, hiszen folyamatosan kint van a nyitóoldalon egy hétig, és 5000 megnyitást biztosan el fog érni. És ott van a Brand Voice is, amit kifejezetten iparági vagy szakértői megszólalásokhoz ajánlunk, szintén fix egyheti nyitóoldali kiemeléssel.

Ezek a támogatói tartalmak olyanok, amilyennek a megrendelő szeretné őket. Ezzel szemben a szerkesztőségi anyagok olyanok, amilyennek a forbes.hu újságírói megírják őket, és nem eladók.

Értékesítő kollégáink elérhetősége megtalálható a Kapcsolat menüpontban.