Print

Elérni mindenkit

Topolay Gábor
2021. augusztus 30. 2 perc olvasás

A problémáról, amire nem volt jó megoldás
„Kinyomtatott hírleveleket használtunk, szájhagyomány útján próbálkoztunk, ha kommunikálni kellett a kékgalléros munkavállalókkal, de valamilyen kézzelfogható eszköz kellett” – mondta a Forbes.hu-nak Kaszás Helga, a Metro HR-igazgatója.

A Blue Colibri nevéről
„Nemzetközileg ismert, de semleges nevet akartam, ami köré akár egy egész cégcsoportot fel lehet húzni.” (Barathi Tamás, alapító)

A tavalyi durva péntekről
„A tavaly márciusi péntek, amikor bejelentették a lezárásokat, nagyon durva volt. Jöttek a hírek, mi meg kiadtunk egy sajtóközleményt, hogy a termék csökkentett verzióját odaadjuk ingyen a cégeknek. Azonnal csöngeni kezdett a telefon, a következő két hétben 65 ügyféllel tárgyaltunk, ebből harmincnál lett végül bevezetés.”
(Barathi Tamás, alapító)

Fulai Viktória és Barathi Tamás alapítók

A hosszú távú célokról
Minden ügyféligényt igyekeznek beépíteni, és all-round vállalati platformot akarnak fejleszteni a Blue Colibriből.

A neves befektetőkről
Oszkó Péter cége, az Oxo Technologies Holding és Csányi Sándor kockázati tőkealapja, a Bonitas is meglátta a lehetőséget, komoly pénzekkel szálltak be a tech startupba.

A különböző funkciókról
A platform közösségépítésre is jó: csoportok hozhatók létre, versenyek, vetélkedők szervezhetők, akár online piactér is kialakítható rajta. Épp most dolgoznak azon, hogy a munka- és tűzvédelmi oktatást, a számonkérési rendszert és a belső ellenőrzés szoftveres megoldásait is beépítsék.