Print

Applikációval forradalmasítjuk a KKV-k digitalizációját

CMO
2020. november 26. 3 perc olvasás

A CMO24 minden szempontból újragondolja azt, amit eddig a kisvállalkozók az adminisztrációról gondoltak. Egyetlen applikációt ajánlanak, ami jó választ tud adni az adójogi és kereskedelmi változásokra. Várkonyi Gábor, a CMO24 vezérigazgatója szerint megoldásuk lehetővé teszi azt is, hogy a vállalkozások minden előírt kötelezettséget teljesítsenek. 

A hazai kis- és középvállalkozások gyakran érzik úgy, hogy lehetetlen megfelelni a folyamatosan változó jogi kihívásoknak. Mik most a legfontosabb változások, amiket szem előtt kell tartaniuk? 

2020. július elsejétől gyakorlatilag megszűnt, vagy minimális mértékűre esett vissza a papír alapú számlázás, az online számlázásra kötelezettek köre pedig kibővült azokkal, akik korábban áfamentesek voltak, így a katás vállalkozókkal is. Ráadásul 2021. január elsejétől további szigorítások jönnek: a magánszemélyek számára kiállított számlákat érintően is adatszolgáltatási kötelezettség terheli a számlakibocsátót. Mindemellett minden pénztárgép-kötelezettnek azonnali fizetési rendszerrel vagy bankkártya terminállal kell majd biztosítania azt, hogy az üzletében lehetőség legyen a készpénzmentes fizetésre. 

Ez meglehetősen nagy változásnak tűnik. 

Valóban az, viszont a digitalizációnak köszönhetően ennek már közel sem akkora kihívás megfelelni – csupán egy jó megoldásra van szükség. Ezt ismertük fel mi is, akkor, amikor megalkottuk a CMO24 komplex, felhő alapú rendszerét és az ahhoz kapcsolódó egyedülálló applikációt. 

Mitől egyedülálló a program? 

Attól, hogy az általunk megalkotott és már letölthető applikáció integrálja az online számlázó és az elektronikus fizetési funkciót, így a vállalkozások számára páratlan lehetőséget biztosítunk arra, hogy egyetlen program letöltésével és aktiválásával meg tudjanak felelni a január elsejétől előírt jogszabályi kötelezettségeknek. Az egyes funkciók külön-külön is használhatók, ez a vállalkozók döntésétől és a beállítási opcióktól függ. De további innovatív szolgáltatásokat is kínálunk felhő alapú rendszerünkkel, ezek adaptálásával még több adminisztrációs tehertől tudnak megszabadulni.

Miért felhő alapú a rendszer? 

Mert így a vállalkozók számítógépkapcsolat nélkül önállóan tudnak adatokat tölteni a felhőbe, hogy aztán onnan ezeket bárhol, bármikor elérhetővé tegyék. Az innovációnkhoz tartozó mobilapplikáció valóban gyors megoldást kínál a számlakiállításra és az egyéb adminisztrációs feladatok elvégzésére, vagy az eladások dokumentációjára. A célunk egyértelmű: minél több kis- és középvállalkozót segítsünk hozzá az egyre gyorsabb és hatékonyabb működéshez úgy, hogy közben lehetővé tesszük azt is, hogy a jogszabályi kötelezettségeiknek megfeleljenek.

További információk: www.cmo.hu