THEVR10: A dokumentumfilm – tavaly két órában mesélte el a magyar tartalomgyártás legnépszerűbb csapata, mint írják, „életünk legszebb, legizgalmasabb tíz évét”. Az 1,4 milliós nézettségű Youtube-videó korrajz is, hiszen végigkövethetjük, hogy nőtt ki Pisti és Jani gyerekszobában ordibálós videóiból valóságos médiabirodalom Debrecenben. Mindezt azzal a technikai körítéssel, ami már-már elvárás tőlük, és mondani sem kell, hogy ehhez a videóhoz is volt támogató, aki értéket látott az ilyesfajta minőségben (Sony Magyarország). Négyről háromra csökkent a létszám, de a tavalyi helyezés változatlan. Megérte évekig a Twitchen építkezniük, a követők és a piac egyhangúlag a TheVR-t tartják még mindig a legértékesebb influenszernek. És azért a Mekiben sem láthatod sokaknak a logóját, amire már önálló alkalmazást is érdemes ráhúzni, sőt figyelni is kellett rá, hogy induláskor ne fagyjon ki az egész, amikor rászabadul több tízezer rajongó.