Ugyan a fiatalabb Spotify-közönséget még le kell kenyereznie, a magyar rádiós slágerlisták koronázatlan királynőjének nincs oka panaszra. Rúzsa Magdi alighanem minden lélegzetvételére elkel minden jegy (legutóbb februárban, a Budapest Arénában adott dupla koncertet – ez tőle nem szokatlan, de a magyar könnyűzenei előadók körében ritka), és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint a tehetségkutatókból induló magyar énekesek között ő a legsikeresebb.
Nem hiába kérik fel a napi, heti bulvárlapok mellett a magazinok is címlapsztárnak: stabilan az egyik legkedveltebb hazai sztár, ebben csak Borbás Marcsi előzi meg. Zeneipari sikerei mellett hármas ikreire koncentrál, ez szponzorszerződésein is meglátszik. Hipp, Pampers, Brendon, Vitaminshop – minden, ami a szuperanyu-imidzshez kell.