A valaha olvasott legjobb marketinges könyv – mondja Zajdó Csaba Russel Brunson Dotcom Secrets című könyvéről, pedig a címe átverős. Nincsenek benne titkok, de ettől még hiperhasznos minden vállalkozónak és üzletembernek. Könyves sorozatunk második darabja a debreceni Mastermind válogatása alapján.
Vállalkozóként az egyik legnagyobb kihívás a vevőszerzés, így gyakran olvasok újabb „csodarecepteket” ígérő marketing témájú könyveket. Titkos receptet és gyors megoldásokat ígérő könyvekből persze nagyon sok van, és a Dotcom Secrets a borítója alapján mintapéldája ezen könyveknek, de a rengeteg pozitív vélemény meggyőzött, hogy érdemes elolvasnom. Milyen jól tettem!
A Dotcom Secrets az általam valaha olvasott legjobb marketinges könyv.
Címével ellentétben nem árul el semmilyen titkot, viszont annál szebben összefoglalja és rendszerezi a sokféle koncepciót, amikről marketinges témájú könyvekben olvashatunk.
Ha küzdesz a vevőszerzéssel, nincs elég látogatód a weboldaladon, vagy nem konvertálnak elég jól ezek a látogatók, akkor mindenképpen érdemes elolvasnod a könyvet – könnyen kiderülhet számodra, hogy a probléma gyökere nem is ott van, ahol keresed.
Írta: Russel Brunson
Kiadó: Morgan James Publishing
Megjelent: 2015
275 oldal, elérhető az Amazon.com-on
Ára: 11,04 USD/Kindle; 12,11 USD/kötve
Zajdó Csaba az Innonic Group Zrt. – Debrecen első startup studiója – ügyvezetője, és a debreceni Mastermind tagja. Ez utóbbi hat informatikai vállalkozó baráti társasága. A csapat tagjai körülbelül öt éve minden hónapban egyszer találkoznak, ilyenkor – egyebek mellett – megosztják egymással könyvélményeiket. Havonta egy könyvet pedig a Forbes olvasóinak ajánlanak.
Sorozatunk eddigi darabja:
The Start-up J Curve