Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]


Bővebben

Fotó: Gabriel Matula, Unsplash

Szétvet a méreg? Íme 4 módszer, hogy kordában tartsd a haragod

Akármilyen türelmesek és nyugodtak legyünk is, egy nap mindenkinél elszakad a cérna, a dührohamok azonban nem okozói, hanem tünetei egy adott helyzetnek.

A mérgelődés kezelésére vannak optimális és kevésbé ajánlott módszerek is, az amerikai Forbes viszont most összegyűjtött négy olyan stratégiát, ami segíthet kiengedni a gőzt.

1. Azonosítsd az okot

Túl sok rossz hírt olvasol, nem megfelelő emberekkel veszed körül magad, pénzügyi nehézségekkel küzdesz, nem szereted az állásod, családi vagy párkapcsolati gondjaid vannak, vagy talán nem tudsz kibékülni magaddal – akármi is az, mindenképp meg kell találni a dühkitöréseid okát. Talán már tudod is a választ a kérdésre, csak még nem értél meg rá, hogy szembenézz az igazsággal. Ezen mindenképp érdemes elgondolkodnod.

2. Sportolj

Az edzés az egyik legproduktívabb mód arra, hogy levezesd a stressz és a harag energiáit. Nemcsak hogy jobban érzed magad egy kis sportolás után, de ez a legegészségesebb módja a dühöd kezelésének. Persze nem kell rögtön olimpiai megmérettetésre gondolni: már egy kiadós séta, egy kis tánc vagy bármilyen testmozgás is sokat segíthet. A rendszeresség ugyanakkor fontos tényező, ezért minden nap iktass be egy kis aktivitást!

3. Menj terápiára

Ez már költségesebb módi, de nagyon hasznos lehet, ha egy profi segítő vezet végig az érzéseiden. Továbbá nem a barátaidra és a családodra zúdítod rá a sok nehézséget, ezáltal a velük töltött idő is pozitívabb hatással lehet rád. Az első pont egyébként összefügghet egy sikeres terápiával, hiszen vannak olyan traumák, amikre tudatosan már nem reagálhatunk, tehát a harag valódi oka is felfedezetlen marad.

4. Tölts időt a barátaiddal

Olyan emberekkel vedd körül magad, akik pozitív hatással vannak rád, jól érzed magad a társaságukban és a legjobbat akarják neked. Igyatok egy kávét, üljetek be valahová egy italra, a lényeg, hogy legyenek ott a legszórakoztatóbb barátaid, vagy akár a legjobb barátod. Tervezzetek olyan programokat, amik elé te is örömmel nézel, és szórakozz olyan emberekkel, akik nemcsak szeretnek, de te is viszontszereted őket.


 

A matematikában az ember a dolgokat nem megérti, hanem megszokja.