Howard Love megrajzolta a startup-görbét, és összeszedte a sikeressé válás hat lépcsőfokát. Zajdó Csaba pedig elolvasta a könyvét, és sokat okult belőle. Ajánljuk minden leendő startuppernek. Könyves sorozatunk első része.
Startupot indítani népszerű és vagány dolog mostanság, ezrével indulnak az újabb világmegváltást ígérő projektek. Ha valakit érdekel, hogyan lehet egy sikeres startupot indítani, akkor tanácsból nincs hiány: meetupok, konferenciák, tanácsadók és Facebook-csoportok tucatjai állnak rendelkezésre, a startup témájú könyvek százairól nem is beszélve.
A Start-Up J Curve azért különleges könyv a maga nevében, mert köntörfalazás nélkül szembesít minket a startup lét egyes fázisaiban rejlő kihívásokkal.
Egyik oldalról segít felkészíteni a leendő startuppert a várható nehézségekre, másrészt mankót ad ahhoz, hogy egy adott fázisban mire érdemes éppen koncentrálni.
Amire bizony nagy szükség van, mert egy startup elindításakor tennivalóból nincs hiány, és aranyat ér minden tanács, amely segít megteremteni a fókuszt a tomboló káoszban.
Írta: Howard Love
Kiadó: Greenleaf Book Group Press
Megjelent: 2016
289 oldal, elérhető az Amazon.com-on
Ára: 1,26 USD/Kindle; 20,06 USD/kötve; 0 USD/hangoskönyv
Zajdó Csaba az Innonic Group Zrt. – Debrecen első startup studiója – ügyvezetője, és a debreceni Mastermind tagja. Ez utóbbi hat informatikai vállalkozó baráti társasága. A csapat tagjai körülbelül öt éve minden hónapban egyszer találkoznak, ilyenkor – egyebek mellett – megosztják egymással könyvélményeiket. Havonta egy könyvet pedig a Forbes olvasóinak ajánlanak.