Másfél éven keresztül, a pandémia időszakában mindannyian azon dolgoztunk, hogy a digitális eszközökkel jelen tudjunk maradni egymás életében. Megtanultuk, a törődés lehet digitálisan is jó. Helytálltunk a munkában, tanulásban és egyéb fontos társadalmi kötelezettségeinkben. Egyenként is jól vizsgáztunk, de együtt még inkább. Ünnepeljük meg ezt a kitartást végre közösen, és ha lehetőségeink engedik, akkor személyesen.
Mindaz, amit az emberek az elmúlt másfél évben a digitalizációra támaszkodva megléptek, meghatározza a mostani lehetőségeiket. Mi a Telekomnál elkötelezettek vagyunk abban, hogy a digitalizáció eszközeit, szolgáltatásait és az ezek adta lehetőségeket minél több emberhez eljuttassuk annak érdekében, hogy mindenki előreléphessen és a saját szintjén fejlődhessen. Ez nem egy kommunikációs tevékenység, hanem a Telekom vállalása, a közös víziónk. Ez vezet bennünket, amikor a szolgáltatásainkat és termékeinket fejlesztjük, és akkor is, amikor ügyfeleinkről gondoskodunk.
Az állandósuló változásokban mindannyiunknak van feladata, ami túlmutat a saját boldogulásunkon. Törődjünk a környezetünkkel, törődjünk másokkal is! Hiszen minden törődéssel többek leszünk mi is, és azok is, akikről gondoskodunk. Ez a legelemibb szükséglet és a legfontosabb gesztus, amit emberként és a társadalomért elkötelezett márkaként is gyakorolhatunk egymás felé.
Ezért kiválasztottunk négy fontos társadalmi ügyet, melyek hatékonyabb megoldásában kiemelt szerepet szeretnénk játszani. A digitális tudatosság és felzárkózás segítésével a digitális világot igyekszünk akadálymentesíteni, kiemelten figyelve azokra, akik valamilyen hátrányos körülmény miatt nem férnek hozzá a lehetőségekhez. Elengedhetetlen a gyerekek integrációja és felzárkóztatása, különösen az oktatás terén, hiszen sok diák folyamatos hátrányból kezd neki a mindennapoknak, az iskolának, később a pályaválasztásnak. A fogyatékkal élők fejlesztése és életminőségének javítása terén elsősorban a társadalmi csoportokat elválasztó gondolkodásbeli korlátok lebontásában látunk feladatot. Ugyancsak fontosak a számukra biztosított minőségi sportlehetőségek, ahol a digitális megoldások sokat tudnak segíteni.
Mint a társadalomért felelős márka ezen ügyeket nyolc civil szervezeten, illetve alapítványon keresztül fogjuk támogatni, ugyanakkor ebben a felemelő feladatban örömmel fogadnánk ügyfeleink közreműködését is. Arra kérjük őket, döntsünk közösen arról, hogy a kiválasztott szervezeteket milyen arányban támogassuk, mi pedig azzal segítjük az ünnepi készülődésüket és a kapcsolattartást, hogy 10 napra korlátlan mobilnetet adunk ajándékba. A korlátlan adattal tehát most nem csak közvetlen környezetükkel, hanem közvetve társadalmunkkal is törődhetnek. Hiszen a digitalizációval lehetőséget teremthetünk az együttműködésre és az előrejutásra is.
Bízom benne, hogy a szeretet és a törődés megosztását célzó kezdeményezésünk ügyfeleink körében is értő, pozitív fogadtatásra talál, és az egész országot megmozgató digitális összefogással, a gondoskodás megélésének örömével sokak számára tehetjük igazi, szívmelengető ünneppé 2021 karácsonyát.
Szabó Melinda,
a Magyar Telekom kereskedelmi
vezérigazgató-helyettese