A kiabálós műsorvezető, aki álmából felkeltve is levezet egy show-t, és a fotós, aki a meztelen nőket fényképezi – Ördög Nóra és Nánási Pál sokak fejében így él, pedig már régóta több lábon állnak. Szakmájukban még mindig a legfelkapottabbak, de most inkább közös márkájukat építik. A Nánásiék ma már külön brand a piacon, amibe a Nekem a termékcsalád és kisboltjai, valamint a közösségimédia-portfólió is beletartozik. A házaspár mézesbödön a szponzoroknak, a márka pedig egyelőre van annyira erős, hogy két balatoni kisboltot is fenntartson.
Megjelent az augusztusi Forbes, a címlapon Ördög Nórával és Nánási Pállal – a teljes cikket a magazinban találod.
„Vastag Csabaaa!” – ordította 2010-ben a leghangosabb műsorvezetőnek tartott Ördög az X-Faktor aktuális továbbjutójának (későbbi nyertesének) nevét az RTL Klub műsorában. A decibelérték maradt, Nóra ugyanekkora hangerővel kiáltott 2021-ben, tizenegy évvel később is, mikor bejelentette a várakozó tömegnek, hogy második boltjuk, a Nekem a Balaton – Csücsök is megnyílt. Az egykori Náray Tamás-kollekciók arca nagyestélyi helyett saját márkás bolti köpenyt viselt, kezében nem mikrofont lóbált, hanem a felszolgált kávét. Fotós férje természetesen dokumentálta az eseményeket, a tartalom az összes Nánásiék-csatornán felbukkant.
A Csücsökben alap, hogy a látogatók többsége elkapja a híres házaspárt egy-egy szelfire vagy csak egy pár perces beszélgetésre. Nánásiék pedig állják a sarat, állításuk szerint szívesen is csinálják. Nem is árt, a kisboltok beindításának alapját a rajongói bázis képezi. Digitális csatornáikon toborozzák beszállítókat, a munkatársakat és a vásárlók jelentős részét is. Miközben a covid után hamvaiból éledező vendéglátóipar jelentős része munkaerőhiánnyal küzd, Nánásiéknál tolonganak a jelentkezők.
„Mi nem értünk a kávéhoz és nem értünk a gasztronómiához. Mi ahhoz értünk, hogy összegyűjtsük magunk köré azokat az embereket, akik a legjobbak” – mondják.
A boltokkal kapcsolatos eseményeket rendszeresen dokumentálják, és azt is, családjuk hogyan éli meg a történéseket. A vlogolás és posztolás nemcsak lájkokat, hanem konkrét, fizető vásárlókat is hoz. Nánásiék azonban többek akarnak lenni, mint egy boltnak álcázott celebsimogató.
„Egy-két szezonig érdekes, hogy csinálhatnak velünk pár szelfit, de arra, hogy csak mosolygunk, nem lehet üzleti modellt építeni” – mondja Pál. A közösségi média és a személyes jelenlét elég volt az erős induláshoz, de a tartós vendégkört már jó minőségű termékekkel biztosítanák be, nem az állandó jelenlétükkel. (Tervezik egyébként, hogy idén is bevetik a streetfood kocsit, ami tavaly a Mák Bistro séfje, Mizsei János vezetésével működött.)
„Egy focistának is elég heti egyszer elmennie a stadionba, mégis rajongók ezrei zarándokolnak oda megnézni, hol vette fel a zokniját” – mondja ezt már Balatonakarattya egyik törzsnyaralója. Ő több mint tíz éve él tavasztól őszig a településen, jól látta a Nánásiék előtti és utáni időszakot is. Szerinte tagadhatatlan, hogy a Nekem a boltok (Nekem a Balaton, Nekem a Csücsök) vonzereje abban rejlik igazán, hogy egy kávéscsészén keresztül kapcsolatba kerülhetünk a sztárokkal. „Az nem munka, hogy szép ruhában beszélsz a tévében, és mórikálod magad, ahogy az sem, hogy a Nánási Pál meztelen nőket fotóz.
De ha felépítesz valamit, és beállsz a kasszába, az emberek két ismert embert látnak dolgozni, sokkal jobban tudnak ezzel azonosulni” – mondja Nóra arról, hogy szerinte miért szimpatizálnak ennyien velük.
Nánásiék márkaépítéséről, és arról, hogy hogyan lettek az ország kisboltosai miközben a fél életük fent van az interneten, az augusztusi Forbes címlapsztorijában írtunk. A magazinba itt tudsz belelapozni.