Március közepén debütál Dzsúdló új ruhamárkája. Pólók, hoodie-k, dzsekik lesznek az első kollekcióban.
Mi történik? Március 12-én debütál Juhász Márton, azaz Dzsúdló új streetwear márkája, a Boga. Az új márka szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleménye azt írja, a fiatal zenész-vállalkozó olyan high-end divatcikkeket szeretne alkotni, melyek „nemzetközi minőség mellett inspirálódnak a magyar kultúrából és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira”.
„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni”
– mondja a kreatív folyamatok hátteréről Dzsúdló, aki feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során.
Ez merchandise? A Forbes 30 sikeres fiatal 30 alatt listáján szereplő előadó a debütálás kapcsán azt mondja, a Boga nem merchandise, hanem egy olyan márka, amivel friss közönséget teremtene.
Mennyiért lesz? Az első csomagban két hoodie, háromféle póló és két dzseki lesz, utóbbiak „első varrástól az utolsó hímzésig” borsodi varrónők kezei alatt születtek. A pólók jelenleg 20 ezer, a hoodie-k 36 ezer, a kabátok 170 ezer forintba kerülnek. Első körben a limitált kollekció darabjaihoz a Boga release party nevű eseményen lehet hozzájutni, ezt március 12-én rendezik a Restro Puskinban.