A Time Out Market Budapestre érkezik, 2025-ben nyitja meg kapuit, és a város legjobb gasztro- és kulturális tehetségeinek ad otthont a feltörekvőktől a díjnyertes szereplőkig.
Mi történt? Hamarosan Budapesten is lesz Time Out Market, 2025-ben nyithat az új egység a nemrég felújított, patinás Corvin Palace-ben (leánykori nevén: Corvin Áruház) a Blaha Lujza téren, jelentette be a társaság. Ez egy különleges gasztropiac, ahol a magazin szerkesztői bírálják el, kik kaphatnak helyet. A világ több nagyvárosában is jelen vannak.
Mit lehet tudni? A Time Out Market Budapest mintegy 2300 négyzetméteres belső térben az első emeleten és további több mint 800 négyzetméteres tetőteraszon, 14 konyhával, négy bárral, egy rendezvénytérrel és mintegy 800 ülőhellyel rendelkezik majd a nemrég teljes felújításon átesett neoklasszicista palotában.
Miért lesz különleges? A Time Out Market egy különleges kulturális, gasztro központot fog létrehozni, maguk választják majd ki a legtehetségesebb és legjobb helyi és régiós gasztro szereplőket, akiket beengednek a piacterükre.
Kiindulva a külföldi egységekből ez egy nagyon egyedi és izgalmas kulináris és kulturális tér lesz.
Kik kerülnek be? A Time Out elkezdi összeállítani most azt a listát, amiről majd behívhatnak szereplőket a piactérre. Hangsúlyozzák, itt nemcsak díjnyertes sztárséfeknek osztanak lapot, kifejezetten keresik az új szereplőket is, akik minőséget képviselnek. Ugyan a Time Out egy nemzetközi márka, a piacain kifejezetten erősen támaszkodik a helyi szereplőkre, onnan akarja kiemelni és egy térbe összehozni a legjobbakat és a legérdekesebbeket.
A márka. Az első egység 2014-ben nyílt Lisszabonban, és a koncepció nagyon jól bevált. Azóta számos országban nyitottak Time Out Market-eket. A Time Out maga egy 1968-ban Londonban indított gasztro- és kulturális magazin, ami mára túlterjeszkedett a kiadványkiadáson, és Londonon is. Mára 59 országban vannak jelen.