Szerződést bontott a Szallas.hu az Expedia nemzetközi online utazási ügynökséggel, így annak kínálata augusztus 11-étől nem elérhető az oldalukon. A közép-európai jelenlétét erősíti tovább a cégcsoport a direkt szerződéses saját kínálat építésével.
A washingtoni székhelyű Expedia a világ egyik vezetői online utazásszervező cége és keresőmotorja, ezzel bontott most szerződést a magyar cég. A korábban 5 kontinens 175 országát kínáló Szallas.hu Csoport úgy döntött, közép-európai úti célokra összpontosítja online szálláskínálatát. A saját kínálat bővítésével a közvetlen szerződési lehetőségek számát növelnék.
Közleményükben ezen felül azt írják, hogy a jelenlegi válságban különösen fontosnak tartják, hogy gyorsan, megbízható információt biztosíthassanak a fogyasztók számára, ezt pedig a lokális, saját ügyfélszolgálatukkal tudják gördülékenyen megtenni. A csoport arra számít, hogy COVID-19 válság után az autóval elérhető, szomszédos országok és a belföldi utazás szerepe középtávon is megnő, ezzel is indokolják a közép-európai fókusz erősítését.
„A foglalások legnagyobb részét eddig is a belföldi foglalások tették ki, ezt követik a szomszédos irányok – magyarázta Szigetvári József vezérigazgató. – Legfontosabb középtávú stratégiai céljaink között már évek óta a közép-európai B2C piaci jelenlétünk erősítése szerepelt.”
A külföldre történő utazások tekintetében az elkövetkező években meg fog erősödni az emberekben a biztonság iránti vágy, és erősebb lesz az akciós utak iránti igény. Ezt a Szallas.hu a Maiutazas.hu termékével és az Utazok.hu utazási irodával fogja kiszolgálni.
Augusztus 11-e után a leutazandó, már megtett foglalások továbbra is aktívak maradnak és az Expedia ügyfélszolgálata is rendelkezésre áll az utolsó leutazott foglalásig, de jövőbeni dátum már nem foglalható.