Vidus Gabriella a legbefolyásosabb nő a magyar médiában. És ő szerepel a januári Forbes címlapján.
Kemény és korrekt – ezek a leggyakoribb jelzők Vidus Gabriellával kapcsolatban, aki tizenhat éve dolgozik az RTL Magyarországnál, volt sales vezető, másfél éve pedig a csatornacsalád vezérigazgatója. Fél tíz előtt nincs megbeszélése, mert a napi sport elengedhetetlen a számára, általában hat-hét felé végez, és a lélektani kilenc órás határ után már a telefonját sem nézi meg, ha pittyeg. Napközben viszont azon él, rengeteg telefonálással telik egy napja és már-már kényszeresen válaszol azonnal minden neki szóló e-mailre és SMS-re.
Látszólag sok minden történik a magyar RTL háza táján, vagyis inkább a környezetében, Gabriella szerint náluk mégis nagyjából minden változatlan. Piacvezetők, nem tartanak a konkurenciától, akkor sem, ha azon sok az állami hirdetés. Bátran néznek elébe a tévés trendeknek, tudják, hogy egyre inkább más csatornákon is fogyaszt tévés tartalmat a magyar, és erősítenek online fronton is.
Hogy Vidus Gabriella mit gondol arról, hogy a TV2-t épp az RTL Magyarország korábbi vezérigazgatója vezeti; hogy Sebestyén Balázsnak engedélyt kellett-e kérnie, hogy Andy Vajna rádiójában dolgozzon; hogy melyik műsoruk volt kudarc és melyik műsorformátumé a jövő, kiderül a januári Forbes címlapsztorijából.