Milyen sörözőt hozott létre Budapesten Demján Sándor, ami a mai napig üzemel? (És tele van Demján-képekkel.) Kik zenéltek Sándor-napon, és úgy általában minden ünnepségen, ami számított Demjánnak – és miért fontos ez? Milyen volt vele együtt dolgozni, hol ismerkedett megy Csányi Sándorral, és miért tartják a Videoton egyik megmentőjének is?
Fekete Emese Demján Sándorról megemlékező cikke az egyik történetből folyik át a másikba, miközben megismerjük a fontosabb üzleti állomásokat és eredményeket is. Így emlékezünk meg a Nagy Öregről, illetve úgy, hogy Bánáti Anna a Széchényi Könyvtárban előkereste a Demjánról, Demjánnal megjelent magyar cikkeket. A temérdek anyagból kiválogatott négy oldalra valót. A szocializmus poros nyelvezete, a 90-es évekből való, mára elfelejtett szófordulatok is mutatják, hány időszakban, hányféleképp volt sikeres Demján Sándor. Mindemellett egy hír is jutott a múltba merülő címlapsztoriba: Demján csapata tőzsdére viszi a WestEndet.
A 2018-as 30 sikeres magyar 30 alatt listát Nagy Zsolt szerkesztette, és szinte a teljes szerkesztőség írta. Talán nem is gondolnátok, de a legheroikusabb munka nem a jó jelöltek megtalálása (inkább több van, mint kevesebb), sokkal inkább a fotózások megszervezése. A sok elfoglalt (olykor sportoló, színész, külföldön dolgozó) huszonévest néhány időpontra egy helyre összehozni embert próbáló feladat. Ha viszont létrejön, ott felrobban a műterem. Összejött. Fotók a lapban és online!
A két nagy sztorin kívül a májusi számban hozunk egy Forbes Történelem-cikket is. Fischer Júlia is 30 alatt lett sikeres Magyarországon, csak épp 1900 körül. A kor sikeres divattervezője, divatháztulajdonosa és újítója megküzdött érte, hogy fiatal nőként is elfogadják.
És van még itt Hummusbar, Padthati Wokbar (a tulajdonosok között egy 30/30-as is akad), Mountex és Cerbona. Erős magyar márkák a májusi Forbesban. Kiderül, kik állnak mögöttük, hogyan csinálták meg, és mennyire számítanak jó üzletnek.