Boltot nyitott a kínai óriás, a Shein pop-up üzlettel jelentkezett az egyik fővárosi bevásárlóközpontban. Frissítés: a Shein cáfol, nincs közül az üzlethez és intézkedést indítanak ellene.
Mi történt? Eddig csak online hódított, most viszont üzletet is nyitott Budapesten a Shein – írta meg a Pénzcentrum.
A népszerű globális webáruház, amely eddig főként online platformjairól volt ismert, ezzel a lépéssel belépett a hazai kiskereskedelmi piacra.
Nőttek az árak? Az árakat az online áruházában megszokott szinten tartották.
Hogy áll a Shein? A kínai webáruházak komoly iramban próbálják meghódítani Európát. Nemrég kiadták átláthatósági jelentésüket, eszerint Németország a legfontosabb piacuk az EU-n belül, de folyamatos a terjeszkedés. Platformjain áprilistól júliusig 126,4 millió havi felhasználót vonzott átlagban.
A Temuval együtt szélsebesen növeli piacrészét szerte a világban, értelemszerűen a kisebb, helyi online szereplők rovására is. A két cég elleni leggyakoribb vádak, hogy nem tartanak be termékbiztonságra, fogyasztóvédelemre, vámokra, adókra és környezetvédelemre vonatkozó előírásokat.