Létrehoztak egy platformot, mellyel az online vásárlások értékének átlagosan 2,5 százalékát fordíthatja jótékony célra a fogyasztó.
Mi történik? Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki segítheti fontos társadalmi célok megvalósulását – közölte a NIOK Alapítvány a Forbes.hu-val. Magyarország Európában a második ország, ahol civil szervezetek részesedhetnek az online kiskereskedelem bevételeiből az Adjukössze Webshopadomány kezdeményezéssel.
Miért fontos ez? Az év végi időszak ugyanis a nagy vásárlások szezonja, amikor az ünnepi készülődés, a karácsonyi ajándékozás és a Black Friday együttesen a korábbi évek statisztikái alapján az üzletek éves forgalmának körülbelül 30%-át generálják, az online vásárlások száma pedig körülbelül 12%-os növekedést mutat a megelőző hónapokhoz képest. A NIOK Alapítvány legújabb kezdeményezése, az Adjukössze Webshopadomány lehetőséget nyújt arra, hogy az emberek online vásárlásaikkal támogassanak egy általuk kiválasztott civil szervezetet. Ráadásul úgy, hogy ez nem kerül extra kiadásba.
De hogyan? A NIOK Alapítvány a lengyelországi platformot üzemeltető partnerével közösen hozta létre az új adományozási formát, amely lehetővé teszi, hogy számos nagy forgalmú szolgáltatónál és webshopnál elérhetően, a Booking.com mellett például a Nike, a Butlers és a Brandon webshopjaiban is egy kattintással támogassuk a civileket.
Hogyan működik? Egyszerű és biztonságos, ígérik. A szolgáltatás működése egyszerű: csak le kell tölteni egy bővítményt a webshopadomany.adjukossze.hu oldalról. Amikor pedig online vásárolunk a programban résztvevő webshopokban, költésünk egy része automatikusan jótékony célok támogatására kerül, külön költség és további adminisztráció nélkül. „A bővítmény használata teljesen biztonságos, a nagy keresőmotorok a működést minden esetben szigorúan ellenőrzik. A bővítmény maga nem nem gyűjt semmilyen felhasználói adatot” – írták.
Mi a cél? Az Adjukössze Webshopadomány használata során az online vásárlások értékének átlagosan 2,5 százalékát fordíthatja jótékony célra a fogyasztó, egy konkrét civil szervezet támogatásával. Már több mint 360 webshopban elérhető ez a lehetőség, így a karácsonyi vásárlások nem csak örömet szereznek az ajándékozottnak, de egyúttal hozzájárulnak egy szabadon választott jó ügy támogatásához is.