Folytatja „országimázs-kampányát” Orbán Ráhel, aki az utóbbi időszakban egyre többször szólalt meg Budapest vonzó, luxus turisztikai desztinációvá tételével kapcsolatban.
Mi történt? Együttműködik a Tiborcz István BDPST Groupja és az NBCUniversal: a Vörösmarty téren található Dorothea Hotelről sugároz bemutató kisfilmeket júliusban a CNBC International a kereskedelmi műsoridejében, közölte a BDPST Group. A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket 2024 júliusában kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.
Kontextus. Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a közelmúltban megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről. A kisfilmben megszólal Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője, valamint Cameron McNeillie, a Dorothea Hotel szállodaigazgatója.
Miért fontos ez? „Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot” – mondta a riportban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatív igazgatója. A miniszterelnök lánya legutóbb a turizmus.com-nak beszélt a Dorotheáról is. Kifejtette, hogy a BDPST Koncept által kifejezetten a magyar piacra megálmodott Dorothea nem luxusszálloda, bár kétségkívül a Marriott Autograph Collection brandjének top szállodája lett, és az elérhető, megfizethető luxust képviseli. Érzetében, élményében, dizájnjában nincs lemaradva versenytársaitól, az árazásban azonban nem hozza a nyugat-európai ötcsillagos hotelek szintjét. „Egy ugyanilyen színvonalú és lokációjú szállodáért Párizsban ma egy nullával többet kell fizetni” – tette hozzá.