A Gazdasági Versenyhivatal reklámkorlátra is kötelezte a TikTokot, illetve napi képernyőidőt kell beállítaniuk a kiskorú felhasználóknak.
Több területen is változtatásra kötelezte a TikTokot a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A TikTok Technology Ltd. önként vállalta, hogy
- információs célú adatközpontot hoz létre
- videókat készít az adatkezelési kérdésekről és a szolgáltatás legfontosabb jellemzőiről
- automatikusan beállítja a napi képernyőidőt a 18 év alatti felhasználóknak
- 20 százalékos reklámkorlátot alkalmaz
- erősíti a közvetlen hatósági visszajelzésre alkalmas és gyerekvédelmi fórumokat.
A TikTok emellett magyarországi kerekasztal-beszélgetéseket szervez civil szervezetek és szakértők számára a kiskorúak biztonságával kapcsolatos aggályok megismerése érdekében.
A GVH azt írja, a TikTok világszerte létrehoz egy központosított online adatvédelmi központot. Azt egyelőre nem tudni, hogy a napi képernyőidő korlátozását kikapcsolhatják-e a 18 év alatti felhasználók, mint ahogy az sem tiszta, hogyan ellenőrzi a platform a regisztrálók valós életkorát.