Izzasztó időszakon van túl a szépségipar, a járvány lecsengése után azonban ismét fontossá vált számunkra, hogy illatozzunk.
A – más márkák mellett – Dove, Rexona és Impulse márkákat is gyártó Unilever pénzügyi jelentése alapján megugrott a kereslet a dezodorokra, miután véget ért a világjárvány időszaka.
Egyre többet használnak illatszereket és izzadásgátlókat az emberek, miután visszahívták őket a munkaadóik az irodákba, valamint ismét gyakrabban eljárnak otthonról. Ezzel magyarázza legalábbis a brit multi, hogy
a dezodoreladásai 15 százalékkal növekedtek a harmadik negyedévben, éves szinten pedig 8 százalékkal.
Emiatt az Unilever testápoló üzletága kiemelkedően jól tejesített a többi termékkategóriához képest is Európában. Ugyannakor még így is tizedével esett vissza a kereslet a termékeire egy negyedév alatt a kontinensen. A visszaesést átlagosan 13 százalékos áremeléssel próbálta kompenzálni a cég.
A Guardian az adatokkal kapcsolatban azt is megjegyzi, az Unilever világszerte átlagban 5,8 százalékkal emelte az árait egy év alatt. Ezzel szemben globálisan 0,6 százakkal fogyott kevesebb a termékeiből. Viszont az Business Insider szerint, a harmadik negyedévben összességében 5,2 százalékot emelkedtek a vállalat értékesítései.