Hiába írnál e-mailt a Booking.com-nak, a szállásfelület valamiért kikapcsolta az ügyfélszolgálat e-mail fiókját.
Mi történt?
A Spabook kapta a tippet az egyik szállásadó informátoruktól, hogy a balhés időket élő Booking.com megszüntette az ügyfélszolgálatának az e-mail címét. A Forbes.hu is megerősítheti: hiába írunk bármit is a [email protected] címre, a következő automatikus válaszüzenet pattan vissza róla:
„Ez az e-mail cím már nincs használatban, de telefonon vagy üzenetben továbbra is elérheti az ügyfélszolgálatot.”
Ezek után tehát annyit tudunk csak tenni, hogy a webes felületen előzetesen megadott kategóriák alapján intézkedünk meghatározott ügyekben, már ha van nyitott foglalásunk hozzá. Mert ha nincs, akkor érdemi segítséget nem lehet kérni.
Miért probléma ez?
A Booking.com egyelőre nem reagált a Spabook kérdéseire. Utóbbi szerint a most kialakult helyzet két okból is aggályos.
- Egyrészt úgy gondolják, hogy a panaszok száma olyan nagy lehet világszerte, hogy azt csak úgy tudják feldolgozni, ha közben csökkentik a bejövő új hibajegyek mennyiségét, ergo emiatt zárták le az e-mailes ügyfélkezelést.
- Másrészt, az utazós portál szerint ezzel most elveszett a levelek elmentésének lehetősége, és így a szálláshelyek egyedül a Booking.com belsős rendszerében érhetik el újra a korábbi párbeszédeket, hiszen csakis itt lehet üzenetet váltani az ügyfélszolgálattal. Csakhogy hallottak már olyanról, hogy korábbi, kellemetlen üzenetváltások egyszerűen eltűntek a rendszerből, ami pedig kérdéses ügyekben ellehetetleníti a visszakereshetőséget és hivatkozhatóságot.
Előzmény
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, augusztus elején derült ki, hogy karbantartás miatt nem fizet a Booking.com több szállásadónak. Az ügy hatására és egy hatósági ellenőrzést követően most törvénymódosítás készül.