Maximális ügyfélélmény, valós idejű visszajelzések, tartós versenyelőny
A közösségi médiának hála, évek óta a vélemény az úr. A családi kisvállalkozásoktól a multinacionális nagyvállalatokig mindenki arra törekszik, hogy márkakommunikációs üzeneteinek célba juttatása mellett minél több pozitív értékelést és visszajelzést gyűjtsön a különböző közösségi média felületeken. A Staffino újragondolta a véleménymegosztás rendszerét, így már nem csak a felhasználók, hanem a tulajdonosok, a managerek és a HR-esek számára is új perspektívák és fejlődési lehetőségek nyílnak meg az applikációnak köszönhetően. Az alkalmazás már Magyarországon is elérhető.
A Staffino egy szlovák startup cég fejlesztése és az az egyszerű gondolat hívta életre, hogy az ötletgazdák belefáradtak a különböző közösségi médiafelületekre érkezett vélemények monitorozásába és egy olyan rendszerre vágytak, ahol minden egy helyen található meg. Ha véleményezésről van szó, elsőként sokan egészen biztosan a vendéglátásra gondolnak, azonban a Staffino ennél sokkal szélesebb felhasználási területen is megállja a helyét. Bátran bevethető a távközlési és telekommunikációs szektorban, az egészségügyben, turisztikai projektekben, a pénzügyi szektorban, de megállja a helyét akár oktatási és kiskereskedelmi területen is.
Perspektíva-váltás minden szektorban
Az alkalmazás kizárólag az ügyfelektől kapott visszajelzéseken alapszik, így lehetővé teszi, hogy az ő szemszögükből lássák a tulajdonosok és a managerek a vállalkozást, vagy éppen a HR-esek lássanak bele a munkavállalók gondolatainak kulisszatitkaiba. Ez a perspektíva-váltás lehetőséget adhat arra, hogy észre vegyenek olyan belső hibákat és hiányosságokat, amelyek korrigálásával jelentősen növelhető a cég hatékonysága és az ügyfélélmény.
Jó példa erre az E-on egyik szlovák leányvállalata, amely egymillió háztartás villamosenergia ellátásról gondoskodik. A Staffino használata közben hatalmas különbségek derültek ki az ügyfélszolgálat alkalmazottainak teljesítményei között, mikor a vállalat call centerét, a panaszokat és a fellépő hibákat vizsgálták és kezelték.
Már a legelső visszajelzések kiértékelése alapján megmutatkozott, hogy a munkatársaknak sürgős továbbképzésére van szükségük. Feltárultak olyan gyakori igények, amelyeket a kollégák nem tudtak megoldani. Kiderültek olyan tudásbeli hiányosságok, amelyekre korábban senki sem fókuszált.
Az applikációban kétféle módon lehet véleményt nyilvánítani: spontán észrevételek megosztásával, illetve célzott kérdésekkel, így az alkalmazottak teljesítményének nyomonkövetése is könnyen megoldható. Az ügyfelektől kapott értékelések alapján könnyen felismerhetővé teszi a legjobb alkalmazottakat, valamint a fejlesztendő munkatársakat és területek.
Panaszkodás helyett dicséret
Az eddigi magyarországi tapasztalatok szerint a rendszerbe érkezett tíz visszajelzésből nyolc pozitív hangvételű dicséret, hiszen nem csak az elégedetlenség és a hibák, hanem a kellemes tapasztalatok megosztására is van lehetőség. És jól is van ez így, hiszen pozitív visszajelzéssel és megerősítéssel hatékonyabb teljesítmény érhető el egyszerűen azért, mert motiválja a munkatársakat az ügyfelektől kapott köszönet. Elégedettebbek lesznek és magasabb teljesítményt nyújtanak, ami hozzájárul a jobb eredményekhez és a fluktuáció csökkenéséhez.
Az E-on mellett többek között a MOL, a Skoda és a T-Mobile is bizalmat szavazott már a nemzetközi piacon is sikeres Staffino-nak. Kíváncsian várjuk, hogyan alakul az applikáció sorsa a hazai piacon és hogy hosszú távon mennyi mosolygós ügyintézést és kiszolgálást köszönhetünk majd neki.
További érdekességek és információk elérhetőek a Staffino magyarországi partnerénél az ABSEIRA Kft-nél, az www.abseira.com, vagy a www.staffino.hu oldalakon.