Április közepéig kapnak haladékot a felhasználók, aki nem fizet, annak nagy valószínűséggel törlik a fiókját.
Nagy változások jönnek a Citromail működésében, írta meg a HWSW a felhasználóknak küldött rendszerüzenet alapján. Az e-mail szolgáltató működésének megváltoztatása mellett az új tulajdonosa, a norvég Fjordmail International döntött.
Az eddig ingyenes levelezőrendszerhez tavasztól csak előfizetéssel, havi 1999 forintért férhetnek majd hozzá a felhasználók.
A szóban forgó havidíj csak a negyedéves vagy az éves előfizetés esetén érvényes – más konstrukcióról nem adott tájékoztatást a cég.
Mi jöhet még?!
Ez nem minden, több újdonság is érkezik a szolgáltatóhoz.
- Február végétől teljesen eltűnhetnek a reklámok a Citromail felületéről,
- minden felhasználó 10 gigabájtnyi tárhelyet kap a postafiókjának,
- a kezelőfelület (webmail) megújul, mostantól mobilról is használható lesz,
- ezzel párhuzamosan kivezetik a jelenlegi mobilalkalmazásokat,
- a háttérrendszer pedig új szerverre költözik.
A lap azt írja, hogy
az előfizetéses szolgáltatást mindenkinek aktiválnia kell, erre április 12-ig van lehetősége a felhasználóknak.
Azt nem tudni, mi fog történni, ha nem aktiváljuk a fiókot a megadott határidőig, de jó eséllyel törlésre kerül a fiók – az összes tartalmával együtt. A szolgáltató így megszabadulhat az inaktív fiókoktól.
A 2004-ben indult Citromail a Freemail mellett egykor a legnépszerűbb e-mail szolgáltatónak számított, a jelenlegi felhasználók számáról nincsenek rendelkezésre álló friss adatok.
A Citromailt tavaly nyáron adta el a Centrál Médiacsoport Zrt. egy norvég szolgáltatónak, a Fjordmail Internationalnek. A cég elsősorban skandináv gyökerű (köztük három norvég, kettő dán és egy finn) publikus webmail-rendszert és híroldalt üzemeltet, a Citromail volt az első kelet-európai érdekeltsége.
Borítókép: Citromail