A vállalat forgalma húsz százalékkal emelkedett 2022-ben az előző évhez képest.
2022-ben 130 milliárd forintos kiskereskedelmi forgalma volt a svéd bútoráruháznak Magyarországon, ez közel húsz százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki az IKEA Magyarország Forbes.hu-hoz eljuttatott pénzügyi beszámolójából. A három hazai áruháza 3,5 millió látogatót fogadott, az IKEA.hu weboldal 12,7 millió egyedi látogatót regisztrált.
A cég tovább terjeszkedik Magyarországon,
várhatóan 2023 első felében tervezőstúdiót nyitnak Debrecenben, ahol a munkatársak lakberendezési tanácsadással segítik majd az érdeklődőket.
A pénzügyi összesítőből kiderül, hogy
- a bútoráruház átlagosan 98 konyhát és 99 kanapét adott el naponta;
- a legnagyobb számban eladott termék a jól ismert, FRAKTA névre keresztelt kék táska volt, ezt az OFTAST tányér követte;
- az Ukrajnából érkező menekülteknek pedig átmeneti szálláshelyeket és otthonokat rendezett be a cég, összesen 125 000 euró értékben.