A Facebook csak tavaly ősz óta Meta, a Meta viszont már 12 éve Meta.
Be fogja perelni a Metát (régebbi nevén Facebookot) a Meta nevű, látványos eseménydíszleteket, installációkat gyártó cég (régebbi nevén Meta) – jelentette be kedden a holnapján az utóbbi.
A cég szerint védjegyet sértett Mark Zuckerberg tech óriása, ami még tavaly októberben váltott nevet, védjegyet és arculatot. Legalábbis az anyavállalatét, nem a konkrét közösségi médiás platformét, hogy még nagyobb hangsúlyt kapjanak tavaly bejelentett metaverzumos törekvéseik.
12 év márkaépítés ment a kukába
A kisebb hal most azt írja, „vért, verítéket és könnyeket” nem kímélve öltek az alapítás óta tizenkét évet abba, hogy felépítsék saját márkájukat. Ehhez képest már nyolc hónapja próbálják valahogy megtárgyalni a „Facebookkal” a helyzetet. Eddig tudtak jó képet vágni, írják, nincs más választásuk, mint hogy jogi útra tereljék az ügyet.
„Nem tudunk többet terméket és szolgáltatást adni a Meta védjegy alatt, hiszen a fogyasztó tévesen azt hiheti, ezek a Facebooktól származhatnak, sőt a Metát hozzá is társíthatják mindahhoz a toxicitáshoz, ami elválaszthatatlan lett a Facebookkal”
– írja továbbá a szöveg, utalva ezzel a tech cég zűrzavaros hónapjaira, jogi ügyeire, adatvédelmi botrányaira, és így tovább.
A borítóképen Mark Zuckerberg, a másik Meta elnök vezérigazgatója.