Felállított gallérok és nyári ruhák – virtuálisan. A Ralph Lauren világmárka egy totálisan új piacra tette be a lábát: Dél-Korea online világában, a Zepeto nevű közösségi oldal avatarjainak kezdett ruhákat árulni.
A 200 millió felhasználóval és csak az elmúlt hónapban 400 ezres letöltéssel rendelkező Zepetóra 12 divatos összeállítást, összesen 50 ruhadarabot és kiegészítőt töltött fel nemrég a Ralph Lauren világmárka.
Ezek egyenként legfeljebb 2,86 amerikai dollárba kerülnek.
Az olcsóbbak közé tartoznak a napszemüvegek és baseball sapkák, a legdrágábbak a kockás ingek és a márka medvés pulcsijai.
A 2018-ban alapított Zepetot főként fiatalok használják, akik 3D avatarokat hozhatnak létre magukról, illetve kommunikálhatnak, híreket oszthatnak meg egymással.
K-pop koncert
A Ralph Lauren a Zepetoval közösen New York ikonikus helyszíneinek virtuális verzióját is elkészítette az avatarok számára, és ezek közé persze saját flagship üzletei is bekerültek. A márka virtuálisan stílusosan egy K-pop banda, a TXT online koncertjével debütál szeptemberben, amelyen a fellépők avatarjai természetesen Ralp Lauren ruhákat fognak viselni, és amely után virtuális avatarszelfiket készítenek majd rajongóikkal.
A divatmárka az amerikai Forbesnak a projekttel kapcsolatban azt mondta, Ázsia és a Csendes-óceáni térség kiemelten fontos piac számára, ott pedig a Zepeto jelenti a legnagyobb metaverzumot, és egyéb termékek milliói megvásárolhatók már benne.