A Neuzer fogalommá vált Magyarországon. Nem mennek bele az árversenybe, mert nem engednek a minőségből, és csak arra koncentrálnak, amihez a legjobban értenek.
A Neuzer ma Esztergom peremén két csarnokot is a magáénak mondhat, pedig a nyolcvanas évek végén még egyáltalán nem voltak ekkora tervei Neuzer Andrásnak, a cég alapítójának. Volt egy országúti bringája, elég leharcolt állapotban, viszont sehol sem kapott hozzá alkatrészeket, jobb híján a mérnöktudásával és bérelt gépekkel nekiállt saját maga kifabrikálni a szükséges darabokat.
Egy idő után már nem csak magának, hanem a rokonoknak is, aztán szép lassan egyre több és több megrendelés jött, amit már az ismerősök segítségével kellett teljesíteni, akik üres óráikban otthon, a tévé előtt szerelgették össze a fékeket….ma pedig már milliárdos forgalmú cég, hatalmas exportpiaccal, és egy stabil márkanévvel.
Hogy pozícionálja magát a márka, miért nem használ olcsóbb alapanyagot, mi közük van a közösségi kerékpározáshoz, és miért nem rögbizik már az alapító? A júniusi Forbesból kiderül!