Kávé a világ minden szegletéről, egy riporterből lett regényíró/üzletember, aki az összes érzékszervet támadja: a Café Frei sztori a Forbes júniusi számában.
Megjelent a legújabb Forbes, címlapon a Gepida sztorija.
Már Szaúd-Arábiában zajlanak az előkészületek, hamarosan ott is nyílik egy kávézója Frei Tamásnak, aki lassan tíz éve vágott bele a kávébizniszbe Magyarországon. Úgy volt vele, hogy Magyarországon az embereket bevonzanák az egzotikus ízek, amiket aztán megspékelt egy teljesen egyedi, szórakoztatóipari vendéglátással.
Frei üzlettársával, a korábban a sütőiparban beszállítóként dolgozó Langár Tamással egy egész franchise-láncot épített ki az elmúlt tíz évben, és már öt külföldi országban is találhatunk Café Freit (Dubaj, Románia, Franciaország, Anglia, Ausztria) – a Forbes júniusi számából az is kideül, milyen feltételekkel lehetett beszállni, hogy készülnek az új ízek, mit jelent az asszociatív imázs, és hogy hánymillió csésze kávét főznek le az idén már összesen négymilliárdos forgalomra számító kávézókban.